SKULKING & LOVE ISLAND

Categories Personlig

I dag har jeg en sånn dag der jeg har vært effektiv, men ikke effektiv nok. Jeg kjenner virkelig på at skolen har startet, selv om jeg måtte “skulke” i går. Jeg hadde rett og slett så mye jobb hengende over meg, at jeg måtte prioritere det først. Jeg må ærlig innrømme at blogg, møter, annonsører og skole var en mye vanskeligere kombo enn hva jeg først hadde sett for meg. Jeg håper og tror at det vil bli bedre når jeg får en rutine på alt. Jeg må derfor bare beklage om jeg ikke har vært aktiv i kommentarfeltet den siste tiden, jeg SKAL skjerpe meg!

Jeg fikk forresten vite for noen dager siden at finalen på Love Island er om EN uke, hvor sykt er ikke det å tenke på? Det er med andre ord bare 6 episoder igjen, så er årets sesong ferdig. Jeg vet ikke med dere, men jeg synes det har gått alt for fort. Vi alle må forresten huske å stemme på Andrea og Morten om de kommer seg til en eventuell finale. Ikke bare for at Andrea er min beste venninne, men for at jeg vet at forelskelsen mellom hun og Morten er 100% ekte. Andrea som har en så bred intimsone og masse sperrer hadde aldri klart å fake en forelskelse, aaldri. Det som gjør det hele ekstra romantisk er at Andrea aldri har hatt et sånn forhold til en gutt før, noe som gjør Morten veldig spesiell for henne. Så HEIA HEIA ! <3 

25 kommentarer

25 thoughts on “SKULKING & LOVE ISLAND

  1. Har hørt av andre at den skolen du går på har veldig strenge regler i forhold til å ikke møte opp? Og at man ikke får fortsette dersom man er borte bare noen få dager? Gjelder ikke dette for deg også?

  2. Hei, Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Synes det er fokusert for lite på Morten og Andrea til at jeg føler at jeg har blitt kjent med dem. Jeg tror ikke på Ellinor og Christian. Jeg tror derimot at Marin ble forelska i Anne Marte – de 2 er så søte. Men de har jo fått litt mer fokus på seg. Måtte de beste vinne 🙂 Ha en nydelig kveld 🙂

  3. Har stemt på de to inn i finaleuken i dag. Håper så inderlig at de to vinner, synes de ser så fine ut sammen. Håper Andrea finner kjærligheten ❤️

  4. Nå mistet Andreas og Silje min stemme i live Island . Han trasher jo Andrea. H or ofte sier man ikke noe kødd i fylla. Om jeg skulle vært med på LI hadde jeg sikkert sagt det samme om jeg hadde møtt noen på byen også skulke være med. Stygt spilt . Bare det og spare set til siste hot Seat . Jævla drittsekk. Mistet all respekt for han. Nå håper jwg Andrea og Morten vinner. Han player jo Silje . Bruker henne fordi hun er instavennlig. Wæææ. Måtte bare få det ut, ig da er vel dette rette stedet. Men skjønner ikke hvordan man stemmer på par der inne??? Goo Andrea. Andreas erusmakelig i mine øyne. Falsk som fyyy

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *