MY OUTFITS FROM CRETE AND SANTORINI

Categories Outfit

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Siden jeg fikk masse spørsmål om hva jeg hadde på meg da Morten og jeg var på ferie så bestemte jeg meg for å lage et innlegg med absolutt ALT jeg hadde på meg. Jeg tenker å begynne med dette fast etter hver reise, slik at dere vet hvor klærne mine er fra, samtidig som dere slipper å mase for å få et svar fra håpløse meg, hehe sorryyyy <3 Jeg tenkte forresten også at jeg skulle minne dere på at Nelly fortsatt har 20% rabatt på alt fra NLY TREND, bruk RABATTKODEN: TRENDY

MY OUTFITS ♥

Playsuit. HER 

Bikinioverdel. HER / Truse. HER

Kjole. HER

Badedrakt. HER / Shorts. HER (30% rabatt) / Sko. HER (20%rabatt)

Bikinioverdel. HER / Truse. HER

Badedrakt. HER

Lignende kjole. HER (20% rabatt)

Badedrakt. HER

Badedrakt. HER

Identisk Playsuit. HER (60% rabatt!!)

Overdel. HER / Truse. HER 

Kjole. HER (20% rabatt) / Sko. HER (50% rabatt!!) 


Mitt favorittvippeserum er på hele 70% rabatt!!! Klikk. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NLY TREND.

20 kommentarer

20 thoughts on “MY OUTFITS FROM CRETE AND SANTORINI

  1. Hei Sofie! Det er lenge siden du tok opp temaet med at du aldri har hatt behov for et kjempeaktivt sexliv, men jeg vil bare takke deg for ærligheten din! Jeg er selv 31 år og har ikke stort behov for å ha sex like ofte som det som virker som «normalen». Takk for at du får meg til å føle meg normal 🙂

  2. Synes du er den eneste bloggeren som har vært på pærra som faktisk har klart seg bra som blogger<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *