JEG ANGRER HVER GANG…

Categories Personlig

Jeg er helt sikkert ikke den eneste som sitter igjen med den følelsen at jeg aldri skal drikke igjen? Jeg føler det er så teit å si, for det skjer jo faktisk ikke at man stopper å drikke uansett hvor forferdelig søndag man har hatt. Når det kommer til bloggen så er det absolutt ikke bra å drikke alkohol, for jeg har ingen inspirasjon eller motivasjon dagen derpå. Som alle andre så ønsker jeg bare å ligge på sofaen en hel dag, noe som dessverre er uaktuelt da jeg har masse jobb å gjøre. Vi har blant annet spilt inn en morsom YouTube-video som kommer senere i kveld. 

Jeg sitter faktisk i skrivende øyeblikk å vurderer å bestille tur til New York for å feire nyttår der. Jeg har så lengsel på NYC at jeg heller vil reise dit enn Los Angeles akkurat nå. Selv om jeg elsker utelivet i L.A, så er New York bedre på så mange områder. Jeg kjenner jeg gleder meg til jeg er ferdig med alt av sminke, slik at jeg er fri til å gjøre akkurat det jeg vil neste år. Er det forresten noen av leserne mine som har vært i New York på nyttårsaften? Er det noe å anbefale? Og er det noen som vet litt om søknadsprosessen for å kunne bo i USA? Jeg tar gledelig imot alt av tips og råd <3 Forresten.. Er det noen av leserne mine som bor i New York? 

Jeg tenkte forresten jeg måtte dele ukens høydepunkt med dere. Ikke bare gjorde Ine dagen min, men hun gjorde hele måneden min, haha! Jeg ble så glad at jeg måtte tørke noen tårer… hehe. Thanks Ine, i love you <3

9 kommentarer

9 thoughts on “JEG ANGRER HVER GANG…

  1. Føler med deg. Denne helgen skulle jeg egentlig ut,men ombestemte meg/ oss å ble hjemme både fredag og lørdag å så digg å være i god form idag..god bedring

  2. Du kan søke turistvisum i 3 mnd, men for å bo i USA under en lengre periode må du enten studere der eller få jobbvisum, noe som er veldig vanskelig.

  3. Mulig du er lik noen kjendiser, men eksotiske hente ariana er du ikke lik, hahah skjønner ikke hvor hu fikk det i fra😂

  4. Som hun over sier, det er ekstremt vanskelig og få oppholdstillatelse, ei venninne er gift med en amerikaner og hun har slitt lenge med og få det, enda hun har fått jobb der og alt, så hadde begynt med den prosessen der nå om jeg var def😉

  5. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd og få feiret nyttår i Sydney, har hørt at nyttårsfeiringen der er helt magisk. Spesielt hvis du står ved operaen og Harbour Bridge:))

  6. Jeg fortalte til noen venner at jeg synes du lignet på Ariana Grande for noen dager siden og de var også helt enige 😂😱😍 Så egentlig litt kult at du nevnte det!!! Du er seriøst en av vakreste personen jeg vet om og det mener jeg 100%! Takk for at du er du ❤️

  7. IKKE dra på Moxy på nyttårsaften hvertfall… Er totalt stappa og ikke gøy. Vi dro til 1OAK istedenfor! Men tror ikke så mange promotører jobber den dagen, så man må komme seg inn på egenhånd eller kjenne noen som har bord 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *