FOR NØYAKTIG ET ÅR SIDEN

Categories Personlig

I dag fikk jeg mildt sagt sjokk over hvor fort tiden har gått. Det føles ut som noen måneder siden Morten og jeg kom hjem fra Dubai og Paris, men det er faktisk et helt år siden. Selv om man ikke tenker over de små forandringene som skjer hver dag, så har det skjedd mye på et år. Vi har nesten gjort det slutt, flyttet sammen, reist masse, laget en YouTube-kanal og utviklet oss både når det kommer til jobb og forhold. 2017 og starten av 2018 har vært et ganske krevende år, men det har absolutt vært verdt det. Jeg synes faktisk vi skal feire hvor langt vi har kommet med en ny tur til Dubai, eller hva? 

Er det bare jeg som ser hvor han mannen i bakgrunnen stirrer? haha

Jeg kjenner meg nesten ikke igjen???

Jeg var såå fornøyd med dette bildet husker jeg <3 inspo4life

Om man skal reise til Dubai så er det å besøke ørken et must. Jeg hadde derfor planlagt hvilken outfit jeg skulle ha på meg flere måneder i forveien, haha! 

Jeg MÅTTE kjøpe en gul donut for å matche genseren min, alt for det perfekte bilde. Som ikke ble perfekt, haha. 

Det gikk akkurat opp for meg at Morten og jeg har reist ekstremt mye på den lille tiden vi har vært sammen. Mexico, Roma, Portugal, Paris, Dubai, New York, Bali, Kreta, Santorini og nå skal vi til Sri Lanka sammen. Om et år skal jeg skrive nøyaktig det samme innlegget, slik at vi kan se på alle forandringene som har skjedd og hvor mange steder vi har reist da. Jeg gleder meg!!

19 kommentarer

19 thoughts on “FOR NØYAKTIG ET ÅR SIDEN

  1. Jeg like deg som person og bloggen, men synes kanskje at det har vært litt ensformige innlegg i det siste… Enten skriver du om forholdet mellom morten og deg, andrea og love island, eller “hvor sygt livet har forandre seg”.
    Begynn å lese utenlandske blogger for inspo. Jeg foreslår hannah gale, desingformankind, cupofjo og shutupandgo.travel. jeg tror du vil finne masse inspirasjon fra disse utrolig forskjellige bloggene for hva du kan skrive om 🙂
    Håper du tar dette som konstruktiv kritikk og ikke hate 🙂

  2. Jeg så snappen din angående at du og Morten betaler mathandlingen en uke hver, og at det ble forskjellig beløp fra uke til uke. Et tips kan være å ha en felles matkonto, hvor dere setter in f.eks 2000 kr hver en gang i måneden. Veldig greit, og da slipper den ene å føle at den alltid betaler mer enn den andre 🙂

  3. Det er ikke sikkert at mannen i bakgrunnen stirret på rumpa di. Det kan hende at han syntes det var rart å ta Photoshoot med så mange mennesker til stede, og bare var fascinert eller noe

  4. Så du episoden av love island i kveld? Hva tenkte du når du så Andrea gråt på slutten av episoden? <3

  5. Hei. Lurte på hva du tenker om det Morten fikk beskjed om av det jeg antar at var broren hans. Hørtes ut som Morten sin familie var imot homofile? Hva tror du Andrea tenker om det?

  6. Hei Sofie. Reis til Dubai hvis du vil. Så lenge turoperatørene selger turer dit, så kan man vel si at det er de som ikke repekterer menneskerettighetene? Dubai er et eksotisk sted og jeg forstår godt at mange vil dit. Reis dit du Sofie og kos deg. 🙂

  7. Anonym: Nei. Andrea søkte, og var med på alle intervjuene på lik linje som alle andre som har vært med. Hun har ikke fått en eneste krone for å være med på programmet. Isabelle ble kontaktet og fikk betalt, men hun var den eneste.

  8. Hei Sofie, jeg er litt lei av “slik så jeg ut for ett år siden” “shit så mye ting har forandret seg” innleggene. Håper du kan komme på litt fler temaer 🙂

  9. Kan tenke meg at alle de som sier at Andrea bare er der for pengene og bloggen bare er sjalu fordi hun har kommet seg så langt :))

  10. Hun fikk jo betalt for å være med. Det var jo TV3 som brukte henne som promotør. Ingen vits i å lyve om sånne ting. Jeg vet fra sikre kilder at hun har et samarbeid med TV3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *