LITT TÅRER, MEN MEST GLEDE

Categories Personlig

I går hadde jeg en skikkelig kjip dag. Vi var på møte med United Screens der vi kom inn på temaet om YouTubere som hadde blitt så utbrent at de etterhvert hadde sluttet for de ikke klarte mer. Jeg har selv kommet til et punkt der jeg føler meg skikkelig utbrent, men jeg trør ikke å snakke høyt om det da det alltid er noen som skal slå ned på det. Det er ikke lov å være utbrent om man blogger, for det er ikke en jobb. 

Jeg vet hvordan det er å ha en vanlig jobb sammen med skole, men aldri før har jeg vært så utslitt. Ikke for at min jobb er noe hardere enn deres, tvert i mot. Det er ikke jobben i seg selv som er så tøff, men det er alt presset og forventingene rundt. Det er det å alltid skal være på, alltid være kreativ, alltid komme med noe nytt og spennende, alltid ha masse energi og aldri ha fri. Forrige uke hadde jeg møter, skole og jobb fra start til slutt. Jeg satt å gråt i det jeg skulle spille inn en annonsevideo for at jeg var så utbrent. Jeg fikk kommentarer på at jeg så trist ut, vel her har dere sannheten. Jeg godkjente ingen av kommentarene som kom inn, rett og slett for at jeg følte meg dum, uprofesjonell og flau. 

Jeg har skjønt at jeg ikke kan fortsette sånn som dette mer, så i går brukte jeg hele dagen på å planlegge hvordan jeg kan få det bedre. Det går faktisk ikke bare utover meg, men Morten også. Vi ble derfor enige om at han skulle begynne å hjelpe meg med alt han kunne, og at jeg MÅ begynne å planlegge dagene mine bedre. Jeg suger til å planlegge, noe som gjør at jeg bruker mye tid på bare surr og teite ting. Er det noe jeg har lært på mine 23 år og erfaringen jeg har fått, så er det at det ikke hjelper å legge seg ned og synes synd på seg selv. Man må finne løsninger fremfor problemer, og jobbe litt hver eneste dag for å gjøre det bedre. Ikke bare når det kommer til jobb, men også når det kommer til seg selv. Det er så viktig å ta vare på egen helse, noe jeg tror vi alle alt for ofte glemmer. Vi stresser for mye, tenker for mye, setter for høye krav til oss selv og lar oss påvirke av alt presset rundt oss. Om du kjenner deg igjen i det jeg skriver nå. Sett deg ned og pust. Det er viktig, og det er lov til å slappe av!

Dagen i dag er heldigvis bra, jeg måtte bare ha en dårlig dag for å ta meg sammen igjen. I dag er jeg også i ekstra godt humør, for jeg er så forbanna stolt over de menneskene jeg har rundt meg. Jeg er stolt over min kjære bestis som har kommet med egen bok. Ikke bare er det en egen bok, men er veldig viktig historie. Jeg vet at mange vil endre syn på Isabel etter denne boken, og jeg tror også at den vil hjelpe veldig mange der ute. Jeg har fått lest noe, og alt jeg kan si er at tårene kom med en gang. Isabel er så mye mer enn hva alle dere som misliker henne tror hun er. Hun er omsorgsfull, snill og ikke minst, forbanna sterk. Jeg GLEDER meg til å lese boken din. I’m so proud <3 

En annen person jeg også vil skryte av er Andrea. Et menneske som aldri har klart å åpne seg 100% for noen, men som nå har funnet kjærligheten. Jeg har aldri sett Andrea på denne måten før, noe som er så fint og ikke minst morsomt. Jeg håper at alle som tror på kjærligheten til Andrea og Morten stemmer på de i Love Island sin app. Masse lykke til <3 Må den beste vinne!

12 kommentarer

12 thoughts on “LITT TÅRER, MEN MEST GLEDE

  1. Du er forbildet mitt. HALO, det er ikke mange bloggere som tørr å åpne seg slik du gjør. SYnes du er VELDIG modig som sier at du har dårlige dager du også fordi det har vi alle. Mange bloggere later ofte som om at livet dems er perfekt derfor likte jeg st du skrev dette innlegget, for å vise at går an å ha dårlige dager❤️❤️

  2. Så helt ærlig, er det verdt å kjøpe boken til Isabel av det du har fått lest? Svar som en kritiker, ikke venninne please

  3. Anonym: Av det jeg vet hun skal ha med i boken så absolutt JA! Hun er så ærlig, og som sagt så vil dere se en ny side av Isabel. Jeg vet også at den vil være til hjelp for mange <3

  4. Bestilt boken og gleder meg til å lese den.
    Spennende om Andrea vinner idag 🙂 har stemt på henne!
    Stå på Sofie! Du er flink <3

  5. Så godt du kan si at du har en dårlig dag, og enda bedre er det at du faktisk har tatt tak i deg selv slik at du fikk en kjempe fin dag dagen etter 🙂

  6. Hva syns du om at Martine Lunde oppfordrer folk til å stemme på Bruna og Nicklas fordi Nicklas er Aleks sin kompis, når hun selv er venn med Andrea?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *