ENDELIG GJENORENT

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Hadde jeg visst at jeg kom til å ha en så bra dag i dag, så hadde jeg aldri tillatt meg å ha en dårlig dag i går, haha! Det er ikke bare finale av Love Island 2018 eller at Isabel har kommet med bok, jeg fikk også beskjed om at Ine kommer til Oslo IDAG! Hun var veldig usikker på om hun skulle komme i det hele tatt, og planen var egentlig at hun skulle være fra fredag til søndag. Dere kan tro jeg ble glad når hun bestemte seg for å komme, i tillegg til at hun kommer en dag tidligere enn planlagt, wuuhuu! 

Jeg inviterte derfor Isabel over, slik at vi kan feire boklanseringen hennes med godteri, jentetid og Love Island. Det er lenge siden vi tre har vært samlet, så det ser jeg veldig frem til. PS; Husk å stem på Andrea og Morten i kveld <3 <3 


Bukse. HER / Lignende jakke. HER

Det er forresten veldig mange som har spurt meg om hvordan buksa mi er i størrelsen. Den er helt normal, det eneste er at den kan bli litt lang i bena så jeg velger å brette den opp et hakk. Jeg vet ikke om det ga noe mening? haha. Jeg er i alle fall superfornøyd, og den er jo så kul. Som dere sikkert har sett så bruker jeg den veldig ofte. Den passer på en måte til alt, og er veldig behagelig å gå med. 

14 kommentarer

14 thoughts on “ENDELIG GJENORENT

  1. Du må si isabell må snappe og legge ut på insta at folk må stemme på andrea og morten så di får mange stemmer 🙂

  2. Hei Sofie! Jeg skjønner ikke helt hvordan det fungerer med pengepremien… Kan vinnerparet velge mellom å dele eller at en tar alt? haha forstår ikke

  3. Hårfargen som er “ettervektsen” din, er det din naturlige hårfarge? Helt nyyydelig farge jo.

  4. Hvordan kan det IKKE gi mening når du sier du brettet opp beina? Helt vanlig og du er ikke unik av den grun

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *