JEG ER LYKKELIG, MEN OGSÅ VELDIG STOLT

Categories Personlig

Jeg er målløs, men også så lykkelig. Jeg hadde ikke trodd (med tanke på starten til Andrea) at hun kom til å være vinneren av Love Island 2018. Jeg hadde helt ærlig gitt opp håpet på at Andrea noen gang kom til å klare å åpne seg for en gutt, men det skjedde faktisk. Jeg kan ikke tro at Andrea har fått seg kjæreste, hvor fint er ikke det? Jeg vet ikke med dere, men jeg har aldri vært vitne til en så fin måte å spørre noen på. Morten har helt klart blitt en favoritt, og jeg gleder meg veldig til å endelig få møte han. Jeg tror ikke Andrea kunne funnet en mer perfekt match for henne. Hun trenger en snill og tålmodig gutt, noe Morten absolutt er. 

Jeg føler meg litt som moren til Andrea, for jeg vil takke alle som har tatt seg tiden til å stemme på henne og Morten. Jeg har fulgt litt med på sosiale medier den siste tiden og har sett at Andrea og Morten har vært favoritter hos mange, men man kan likevel aldri vite. Så jeg vil bare derfor takke alle som har heiet, støttet og stemt på disse to turtelduene. DERE ER BEST <3 

Og btw, siden noen alltid skal skape kvalme så føler jeg for å ta opp en ting. Andrea har IKKE fått betalt for å være med på Love Island. Hun var på alle intervjuene på lik linje som alle andre. Hadde hun fått betalt måtte alle snappene, blogginnleggene og instapostene vært merket med reklame, noe de ikke er. Jeg synes derfor dere skal slutte å skape falske rykter som ikke stemmer med virkeligheten. La oss heller heie på kjærligheten, og være glad på andre sine vegne. Takk for meg 😀

38 kommentarer

38 thoughts on “JEG ER LYKKELIG, MEN OGSÅ VELDIG STOLT

  1. Andrea og Morten er så søte, og jeg synes absolutt at de er verdige vinnere! Men jeg føler også at de vant på en litt dårlig måte, ettersom de har fått så mye PR i sosiale medier (av dere bloggere). Så synes du ikke at de vant på en litt unfair måte? Alle hadde jo retten til å stemme på den man ville, men man blir jo også selvfølgelig påvirket av all den oppmerksomheten de får i sosiale medier…❤

  2. Helene: Vi er jo venner på lik linje som alle andre, at vi har flere følgere synes jeg absolutt ikke skal brukes som et argument på at det er en urettferdig seier. Folk velger selv hvem de stemmer på, og spør du meg så var det så fortjent at de to vant i går 🙂 Folket bestemte vinneren, ikke “oss bloggere”.

  3. Selvfølgelig har det noe å si hvor mange følgere dere har. Det betyr at dere når ut til flere folk og overtaler de, venner eller ikke. Dere har også yngre følgere som det er veldig lett og påvirke noe dere har fått til. Alle velger hvem de vil stemme på men dere har en innvirkning på valget og sånn er det bare.

  4. Jeg stemte på Andrea og Morten hver gang, for jeg synes dem var ett søtt par og så prata dem ikke så mye om de andre inne på villaen, dem holdt seg i bakgrunnen når det ble diskusjoner og krangling, så derfor fortjente dem å vinne.😀

  5. ^ Er ikke bare Andrea som har hatt venner i sosiale medier. Både Martine og Alex har flere følgere enn sofie og de ba folk stemme på et annet par i love Island, så tror ikke PR har hatt unormalt mye og si for hvem som vant. Så vil si de vant på en ganske rettferdig måte 🙂

  6. Det blir jo selvfølgelig en urettferdig seier når Andrea er en «kjent» person. Dette gir hun en veldig stor fordel som ingen av de andre deltakerne hadde. Hun var også ikke den mest spennende personen der inne…
    Vet at den kommentaren høres veldig frekk ut, men har ingen annen måte å formidle det på.

  7. Til Helene: Det er ikke bare Andrea og Morten som har fått PR på den måten, Bruna og Nicklas har også fått det av Martine og Aleksander 🙂

  8. Folk velger jo også selv om de Vil operere kroppen sier vel dere bloggere Og at dere ikke kan stå TIL ansvar? Haha

  9. Helt enig med Helene! De var ikke verdige vinnere, de var ikke mest forelsket, kanskje Morten var det men ikke Andrea. Kjipt at Christian og Ellinor ikke vant.. Andrea og Morten vant fordi Andrea er blogger og «kjendis» sånn er det bare 🙂 men søte er de ❤️

  10. Til hun som sa at du hadde mange følgere osv, det jo andre bloggere som har lagt ut stem på bruna og nicklas feks:)

  11. Eg syns dei passer så godt i lag, so skjønne i lag 🙂 eg stemte kun på dei kvar gong ein skulle stemme på kem som skulle gå vidare 🙂 veldig glad det blei Andrea og Morten 🙂
    No blir det litt morsomt for deg og Andrea at begge kjæristane dekas heiter Morten 🙂 artig 🙂

  12. Er så glad for at hun vant fordi jeg synes hun fortjente det😍stemte mange ganger på dem😁håper Morten blir å ta godt vare på henne for det fortjener hun!❤️

  13. Jeg har ikke fått fulgt med på Love Island. Men hva vinner de liksom? Vinner de noe mer enn kjærligheten? Ikke at ikke det er nok altså 🙂

  14. Martine Lunde og Aleks la jo ut om å støtte Nicklas og Bruna, likevel kom Ellinor og Christian “lengre”. Så har vel ikke noe å si hvem vennene deres er, eller hvor mye “kjendis-vennene” deler at de må stemme på de og de. Virker som de aller fleste virkelig så hvor godt Andrea og Morten liker hverandre! Jeg kjenner ingen av de men ropte av glede da Tone leste de opp som vinnere, selvom de andre fortjente det like mye! <3

  15. Søte ja, men omde vant på redelig grunnlag vet jeg ikke. Verken ellinor eller bruna kunne melke stemmer via blogglesere. Det syntes jeg ikke er helt greit når det er snakk om en såpass stor pengepremie! Og dette er IKKE kritikk til Andrea. Jeg bare etterspør en rettferdig stemme givning 🙂

  16. Jeg begynte å gråte av glede når Morten og Andrea vant. Jeg stemte på dem. PS: Er en fast leser hverdag. Jeg elsker bloggen din.

  17. Anonym: TAKK!! Jeg tror og vet at de vant for at folket ville det 🙂 Hadde alle hørt på blogglesere så hadde Bruna og Nicklas vunnet. Kjærligheten til Andrea og Morten var noe som var ekte, noe jeg tror de aller fleste så <3

  18. Anonym: Det er ikke bare å være en kjent person så vinner man et TV-program. Hva med Amalie på skal vi danse for eksempel, som er mer kjent og har mer følgere enn Aune, men likevel gikk ut forrige uke? Det handler ikke alltid om å være mest kjent, og det er et utrolig irriterende argument.

    Folk stemmer på de man vil se vinne, og det er ikke bare på grunnlag av kjendisstatus 🙂 Da hadde hverken Aleks eller Amalie vært i fare forrige uke.

  19. Kan ikke folk slutte å være frekk? Ja Andrea er blogger og fikk sikkert mye stemmer pga hun er kjent men de er forelsket og så søte med hverandre, alle var verdige vinnere og de var bare heldig som hadde Sofie ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *