DA ALT GIKK GALT

Categories Personlig


Det ser ut som at Joakim og jeg venter vår første baby på dette bilde, haha!

Beklager at dere ikke hørte noe særlig fra meg i går, men jeg gjorde helt ærlig ikke noe annet enn å sove. Jeg sov helt til 13.30, etterfulgt av at jeg byttet på å være våken og sove på sofaen resten av dagen. Jeg våknet til slutt av meg selv rundt 11, og bestemte meg vel egentlig bare for å legge meg igjen, haha. Skal jeg være helt ærlig med dere så har det vært en skikkelig dårlig helg, noe som gjorde at jeg var helt utslitt både psykisk og fysisk på søndagen. 

Det skjedde noe på lørdagen som var veldig skremmende, men også utrolig vondt. Så dum som jeg er så prøvde jeg bare å dytte det unna, og ikke fortelle noen om det. Det resulterte i en stresset, negativ og lei seg Sofie. Det ble ikke noe bedre etter at jeg klarte å miste bankkortet mitt, telefonen og verdigheten min på en og samme dag. I tillegg skulle Martine og Aleks havne i duell mot hverandre, noe vi har fryktet lenge.

Bankkortet fant jeg aldri igjen, mobilen kom til rette etter at jeg hadde grått og irritert på meg en del mennesker jeg ikke kjenner. Jeg ødela nok litt av etterfesten til skal vi danse for noen, ettersom jeg gråt og var helt hysterisk etter å finne telefonen min. Jeg har alltid vært livredd for å miste den, og nå skulle det altså skje på en fest fylt med bransjefolk og mennesker som bare ville ha det gøy. Det var absolutt ikke spesielt kult å leke FBI samtidig som jeg måtte gå rundt å spørre mennesker jeg ikke kjenner om de hadde sett den. Ikke bare er det ubehagelig for meg, men det ble nok litt ubehagelig for de jeg spurte også. En ting er sikkert, det er lenge siden jeg har følt meg så dum og hjelpesløs på en og samme tid. Heldigvis kom telefonen min til rette, Helene Olafsen var virkelig helten min på lørdagen. You saved my life, haha! Tusen takk <3 


En liten oppsummering av lørdagen. De 104 epostene er fra find my iphone 🙂 haha

Når det kommer til verdigheten min så klarte jeg å drite meg skikkelig ut foran en hel del mennesker på Skal Vi Danse. På grunn av tidligere hendelser i livet så er det å skremme meg eller komme overraskende på meg noe av det verste du kan gjøre mot meg. Denne personen mente absolutt ikke noe vondt, jeg tror egentlig han bare skulle være morsom, noe som resulterte i at jeg skvatt så mye at jeg hylte. Det ble naturlig nok helt stille i rommet, og oppmerksomheten ble rettet mot meg. Jeg tror mange av dere kan kjenne igjen følelsen, og vi alle vet hvor jævlig den er. Det var ikke bare ille for min del, han fikk jo også kjempe dårlig samvittighet. Uff, stakkars!

Jeg føler meg liten nok fra før på slike arrangementer, så det hjalp ikke akkurat på selvtilliten at jeg hylte som en fjortisjente som akkurat hadde fått til å kjøpe sin første cider med fake-legg. Som jeg har fortalt tidligere så kan det godt være at det kun er jeg som overtenker det hele, men det føles likevel ubehagelig. Som dere sikkert forstår så var ikke lørdagen min beste dag, så jeg trengte rett og slett å hente meg litt inn igjen på søndagen. Nå er det heldigvis en ny uke, med nye muligheter. Det skjer også veldig mye spennende denne uka som jeg gleder meg MASSE til ! Noen dårlige dager skal ikke få påvirke humøret mitt, det er helt sikkert. Det var også veldig godt få få lettet på alt jeg har holdt inni meg de siste dagene. Jeg er så glad for at jeg har denne plattformen, der jeg kan uttrykke følelsene mine og dele de med dere. Tusen takk for at så mange av dere motiverer og støtter meg. I love you guys <3

1 kommentar

1 thought on “DA ALT GIKK GALT

  1. Jeg er helt ekstremt lettskremt, så jeg skriker, hopper og lager andre lyder hele tiden. De fleste synes bare det er morsomt. Så ikke overtenk det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *