HVA HAR EGENTLIG SKJEDD DET SISTE ÅRET?

Categories Personlig

Jeg føler ofte at jeg står helt stille og at jeg ikke kommer meg noen vei. Jeg er dessverre alt for kritisk til meg selv, og kan ofte glemme å se hvor langt jeg faktisk har kommet. Jeg utvikler meg litt hver dag, men det er ofte så lite at man ikke legger merke til det. Jeg har derfor bestemt meg for å skrive ned en liste på hvor jeg var for et år siden sammenlignet med nå, bare for å se forskjellen. Føler du også at du står fast på samme sted vil jeg anbefale deg å gjøre det samme, du vil nok mest sannsynlig bli veldig overrasket. 

OKTOBER 2017 VS OKTOBER 2018

♥ Jeg hadde 14-16.000 lesere og måtte jobbe veldig hardt for å få det. Nå ligger jeg på 16-23.000 lesere hver eneste dag, noe som gjør meg ekstremt takknemlig. Det er så moro å se at all jobben jeg legger i denne bloggen gir uttelling. Jeg vil derfor bruke muligheten til å takke alle dere som trykker dere inn her hver eneste dag. I love you <3 

♥ Jeg var ikke spesielt flink på YouTube. Jeg hadde ingen anelse om hva som var interessant eller ikke. Jeg kunne ikke redigere og la heller ingen innsats i å få videoene mine bra. Det siste halvåret har jeg fått øynene veldig opp for YouTube, og synes selv jeg leverer på et mye høyere nivå. Spesielt på Morten og min sin kanal som du finner HER

♥ Jeg var ikke spesielt flink med redigering av bilder, noe jeg virkelig har lært meg det siste året. Lightroom er livet folkens! 

♥ Jeg hadde ingen rutine på ting og sov bort store deler av dagen. Jeg kunne ha alarm på klokken 10, men sto ikke opp før nærmere 12. Nå har jeg alarmen på klokken 09.00 hver eneste dag, utenom søndager. Det er helt uaktuelt for meg å sove bort dagene mine, da jeg har forstått viktigheten av å jobbe hardt og ikke ta noe for gitt. 

♥ For et år tilbake følte jeg meg veldig alene i bloggverden. Jeg har jo alltid hatt Martine, Andrea og Isabelle, men det som har vært veldig “kjedelig” med oss er at vi alle var ny i gamet. Jeg følte meg derfor veldig lost, og hadde på en måte ingen med erfaring jeg kunne spørre om råd eller hjelp. Nå har jeg vært så heldig å fått nye bloggvenninner som Anne Brith, Isabel og Stina. Jeg er omringet av masse gode mennesker som heier på hverandre, støtter, motiverer og hjelper. Jeg føler meg mye mer trygg i jobben min, og ikke minst litt mer velkommen i en helt ny verden. 

♥ Etter mange år med smerter tok jeg endelig tak i problemene mine med underlivet, slik at jeg kunne få et normalt sexliv uten smerter. HEIA 2018!!

♥ Jeg tok ikke bare tak i problemene med underlivet mitt, jeg tok også tak i forholdet mitt. Det var på denne tiden i fjor det begynte å gå dårlig med oss. Heldigvis klarte vi begge å skjerpe oss og fokusere på det som var viktig. Jeg vet at jeg hadde angret så mye den dag i dag om jeg hadde gitt opp Morten og meg. Vi har det jo så bra sammen nå, og har til og med blitt samboere. Jeg tror helt ærlig jeg hadde bevist om noen hadde fortalt meg for et år siden at vi kom til å bo sammen nå, haha. 

♥ I fjor hadde jeg ingen mål når det kom til jobb, noe som var veldig demotiverende. Det er derfor ekstremt deilig at jeg har begynt på skole nå, og jobber med målet om å bli god på sminke og starte mitt eget merke. Jeg skal virkelig gråte av glede den dagen jeg lanserer mitt eget sminkemerke. Jeg får faktisk frysninger i hele kroppen bare av å skrive det. 

♥ Jeg lyver kanskje litt når jeg sier at jeg ikke hadde noen mål, for det hadde jeg. Jeg hadde et mål som jeg har jobbet knallhardt for å få til, og jeg tror endelig at det vil gå min vei. Hadde jeg visst dette for et år siden så ville jeg hylt, grått og ropt av glede. Fyfaen så fint livet er folkens! 

23 kommentarer

23 thoughts on “HVA HAR EGENTLIG SKJEDD DET SISTE ÅRET?

  1. Det har ikke noe med innlegget å gjøre, men hvorfor sier alle at du å Morten (Andreas kjæreste) er i slekt?

  2. Anonym: Stemmer ikke. Føler det er så mange som skaper fake rykter for å finne en grunn til å «ta» Andrea og Morten på at de vant. De vant på en ærlig og rettferdig måte 🙂

  3. Kunne du pliiis svart på det spørsmålet ?? Jeg har akkurat samme problemer og vet ikke hva jeg kan gjøre for å fikse det… vil bare ha et normalt sex liv jeg også

  4. Kanskje litt personlig, men hva er det du gjorde med underlivet for å slippe å få smerter under sex? Og hvordan startet du å gjøre noe med smertene – dro du til en lege/helsestasjon osv. Spør fordi vil gjerne ha litt tips, for er usikker på om det samme gjelder for meg. Har aldri hatt noe spesielt nytelse under sex og kan fort gjøre vondt (hvis ikke jeg ikke føler noe i det hele tatt), men dette kan naturligvis også ha noe med partneren min også å gjøre. Tusen takk for hjelpen, elsker bloggen din!

  5. Har du hørt om filmen som kommer snart som heter: rekonstruksjon utøya?
    Har du tenkt å se den?

  6. Hei, usikker på om det er et innlegg om det alt.. Men om det ikke er det.. Kan du skrive mer om vaginisme (eller hva du kalte det)? Og fortelle rundt prosessen? Før under og etter hjelp? Hva hjelper?
    Hilsen en litt pysete jente som lurer på om hun har noe av det samme men redd for å gå å sjekke/få svare som møtes der..

  7. Kan jeg spørre om hvordan du tok tak i problemene med underlivet ? Altså at du ikke har smerter lenger 🙈

  8. Dette har heller ikke noe med innlegget å gjøre, men jeg så du la ut bilde av plakaten til 22.juli serien som kommer på Netflix på Snapchat. Hva tenker du egentlig om de lager filmer og serier om det?
    Du er sterk❤️

  9. For å kunne starte ditt eget sminkemerke må du nok møte opp på skolen hver dag og ikke dra på ferie sånn som det passer deg 🙂 Ryktes at du skal på 3 ferier dette halvåret.

  10. Til ukens spørsmål eventuelt: Er du redd for å dø? Eller er døden noe som skremmer deg, ettersom at du har et så bra liv nå?

  11. Hei! Kunne du fortalt mer om hvilke typer smerter du plagdes med i underlivet, og hvordan du tok tak i det? Utrolig tøff at du/dere skriver om sånne tabubelagte temaer!!! Hurra 👏🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *