DOBBELDATE

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

I dag har jeg gjort noe så spennende at jeg har lyst til å hyle og gråte på en og samme tid, haha. Jeg satt faktisk våken til langt på natt i går for å gjøre ferdig alt av jobb ettersom at jeg har en veldig hektisk dag i dag. Jeg har møte, TV-innspilling, jobb, skole og dobbeltdate. Selv om jeg egentlig hater å ha masse planer i løpet av en dag, så skal jeg så mye morsomt at det går helt fint. 

Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye bra jeg har i vente og hvor ekstremt lykkelig jeg er for tiden. Det som er morsomt er at hver gang jeg uttaler meg om hvor bra jeg har det, så er det alltid noen som skal prøve å tråkke meg. Jeg kommer nok aldri til å klare å forstå hvorfor, men det er ingen som skal få ødelegge for meg nå. Jeg har aldri før hatt så gode rutiner og vært så motivert, h e r r e g u d som jeg elsker livet. 

Apropos dobbeltdate, dere klarer helt sikkert å gjette hvem Morten og jeg skal spise taco sammen med i kveld? hehe. Andrea og jeg har snakket om dobbeltdate siden vi ble kjent, så jeg kjenner jeg er veldig glad for at vi endelig klarer å gjennomføre den. Som dere vet så elsker jeg Morten uten å kjenne han, så jeg er jo selvfølgelig veldig spent på å faktisk bli kjent med han. Jeg høres jo egentlig veldig creepy ut som digger Morten så mye, men det får bare være. Jeg kan vel ikke være alene med å tenke at han MÅ være verdens snilleste fyr? Jeg har allerede fortalt Andrea at det var mange som skrev at de ville ha han om Andrea ikke ville, så det er bare å passe på, haha. 

Det morsomme er jo at Morten aldri har møtt han, så jeg er veldig spent på om de vil ha noe til felles eller ikke. Jeg er vel egentlig 100% sikker på at det vil gå kjempebra, og at vi endelig har fått oss et annet kjærestepar som vi kan reise på tur med. Både Morten og jeg har savnet å hatt flere å reise med, da det ofte kan bli litt “ensomt” med bare oss to. Misforstå meg rett, for selvfølgelig er det kjempehyggelig å reise på ferie alene også, men vi har jo faktisk ikke gjort annet utenom den ene gangen vi var i Portugal sammen med Martine og Aleks. Vi trenger også en ekstra fotograf med på tur, så det er bare å gjøre seg klar Andrea og Morten 😉


Lignende genser. HER / Lignende bukse. HER / Sort er utsolgt, men du finner skoene HER.

Nå skal jeg komme meg på møte, så snakkes vi senere <3

11 kommentarer

11 thoughts on “DOBBELDATE

  1. Veldig koselig med dobbel kjærestetur, men vet om flere som ikke blir invitert på middager eller reiser fordi de er single.

  2. Koselig å lese at du har det bra om dagen <3 Beundrer deg for å takle en stressende hverdag så bra. Er så viktig med mestringsfølelse, at man føler seg produktiv og får noe ut av dagene. Er hvert fall da jeg klarer å ha det bra med meg selv 🙂 Heier på deg <3

  3. Du la ut et bilde på snap av degselv fremfor speilet, med en hvit bluse og en brun-aktig jakke. Hvor har du fått tak i den jakka? *forelskaemoji*

  4. Jeg ser ganske mye på snap at du «plager» Celine. Får hunden din noen gang sovet i fred eller uten at dere vekker henne med bråk osv??

  5. Du skrev at du var spent på om de har noe til felles eller ikke. Dem er jo navnbrødre hahah

  6. Jeg så netopp 22.juli filmen, jeg begynte å gråte. Jeg som seer gråt, og nå tenker jeg på hvordan opplevelsen har vært for de som var dær. Jeg ville bare vise min støtte og du er utrolig sterk Sofie❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *