NESTE HELG REISER VI TIL..

Categories Reise

I dag er det bare 12 dager til Isabel og jeg reiser til Los Angeles, hvoooor sykt er ikke det? Selv om jeg aller helst vil dra til New York for at jeg savner det så mye, så kommer det til å bli helt sykt med enda en tur til L.A. Det her er faktisk tredje gangen jeg reiser dit på et halvt år, hehe ups. Selv om det er kort tid til vi reiser så skal vi på enda en liten “ferie” før vi stikker til USA. 

Ine skal ha innflyttningsfest neste helg, så vi må selvfølgelig være der for å feire ny leilighet sammen med henne. Det er virkelig på tide at jeg reiser til Bergen nå, med tanke på at jeg aldri har vært der før. Jeg har alltid snakket om å dra dit, men på grunn av været så har jeg aldri fått meg til å gjøre det. Ja, jeg vet selv hvor merkelig det er, men jeg synes bare det er så kjipt å reise til steder der du kun kan forvente regn, kulde og vind, haha. Jeg sjekket værmeldingen for neste helg, og det så ikke akkurat lovende ut. 

Det er uansett selskapet som betyr noe, så jeg er helt sikker på at vi kommer til å få en helt fantastisk helg i Bergen. Jeg har sett at jeg har en del følgere derfra også, så kanskje vi sees om en ukes tid? <3 Nå skal jeg straks begynne å lage lasagne istedenfor taco som jeg spiser hver eneste uke, hehe… I dag får jeg besøk av en jente dere ikke har sett så mye på bloggen min tidligere, så det blir moro. Jeg er dessverre ikke så godt til å stifte nye vennskap, så jeg er veldig glad for de få nye vennene jeg får, haha. Jeg vet ikke hva som har skjedd meg med det siste året, men jeg har rett og slett blitt redd for å bli kjent med nye mennesker. Det er virkelig noe jeg må jobbe med, i know. Jeg skal prøve å ha det på nyttårsforsettet mitt 😉 

15 kommentarer

15 thoughts on “NESTE HELG REISER VI TIL..

  1. Hei! Hvilken leppestift/lip gloss/ liquid lipstick bruker du mest til hverdags? 🙂 og hvilken farge? Syns du bruker så mange fine ift det jeg ser på bildene på bloggen 🙂

  2. Nice 🙂
    Men du ? Du hadde på dæ en rød tights me hvite stripe på snap, kan æ spørr kor den e fra ? 😀 Hærreguuuud sååå fin ❤ Æ vil haaaaaaaaaa !!! :-O

  3. 23 grader og sol i bergen de siste to dagene imens dere hadde regn så skjønner ikke hva du snakker om 😂😂 håper vi sees når du kommer til verdens fineste by da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *