TIL DERE SOM SENDER PENISBILDER

Categories Samfunn

Hovedgrunnen til at jeg sluttet å ha åpen Snapchat var for at jeg daglig druknet i penisbilder og runkevideoer. Jeg vet ikke om det bare er meg som tiltrekker meg rare mennesker, eller om det faktisk er en greie å sende uoppfordret penisbilde til ukjente? Unnskyld meg, men hva er problemet? Når ble det normalt å presse kjønnsorganet ditt på mennesker som absolutt ikke ønsker å se det? 

Jeg vet ikke med dere, men spør du meg så finnes det ikke noe mindre sjarmerende enn gutter som sender bilder av kjønnsorganet sitt. Det er faktisk bare ekkelt, og det eneste som skjer er at jeg blokker deg to sekunder senere. Det er ikke sånn at jeg setter meg ned å starter en samtale etter å ha fått fylt skjermen min med penisen din. Hva skulle jeg i så fall svart? “Hei, fint bilde. Hva tenker du om været i dag?” 

Jeg har hatt åpen snapchat de to siste ukene for å kunne svare på “ukens spørsmål”, og bare i går fikk jeg tilsendt 5 PENISER PÅ 20 MINUTTER!! Morten trodde jeg overdrev da jeg fortalte han hvor ille det var, men i går fikk han også være vitne til hva folk faktisk tenker er OK å sende. I og med at det virker som at det er mange som ikke helt vet hvordan de skal sjekke opp en jente, så tenkte jeg derfor å komme med et par viktige tips. 

👍Det er svært få som synes det er OK å få tilsendt penisbilder av ukjente menn, så det er aldri måten å starte en samtale på. Istedenfor å sende en runkevideo så kan du gjøre noe så enkelt som å si “hei”, så slipper du alt bryet i forkant også. 

👍Ikke bare er det ekkelt for oss å få slike bilder, men jeg kan love det vil være ekkelt for deg også om noen screener og deler videre. Du burde aldri sende noe du ikke ønsker at andre skal se, da slike ting lett kan deles videre. 

👍Du blir ikke kul av å sende et uoppfordret bilde til en ukjent jente. Det heller vil ende opp med å være er creepy, ekkel og blokkert fra alle plattformer som eksisterer. 

Lykke til <3 

17 kommentarer

17 thoughts on “TIL DERE SOM SENDER PENISBILDER

  1. Du blir ikke kul av å uoppfordret blotte puppene dine på bloggen… sorry men du er faktisk ikke noe bedre enn guttene som sender deg penis bilder!

  2. Mange bruker både Snapchat og andre sosiale medier til og sende slikt griseri , er etter min mening helt uhørt , jeg får og mye rart i min innboks for eksempel på Facebook , at noen spøker med ting seg imellom er nå en ting , men sende slikt rundt til alle , og for eksempel deg som blir bombadert med peniser er direkte ufint og trakkaserende , overhodet ikke akseptabelt , gutter !!! skjerp dere

  3. Vet du om man kan anmelde det? For da har du jo brukernavnet deres?
    Æsj, hvorfor er noen gutter så ekle……

  4. Lurte på om du kunne laget en vegetarguide der du forteller hvilke erstatningsprodukter du liker best fra de tre butikkene du kjøper vegetarmat fra? Har lyst å prøve, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne eller hvor de har produktene som smaker best.

  5. Digget videoen hvor du og Morten sammenlignet ish de forskjellige mobilene. Lurte på om dere kan gjøre det med andre apple produkter, som for eksempel AirPods og Mac? Om det er verdt pengene osv

  6. Jeg tror faktisk ikke at det handler om bekreftelse, at de ønsker og forventer positiv respons på bilder/videoer av penisen sin. Spesielt offentlige personer personer som har gått ut og sagt at de ikke ønsker å få tilsendt slikt, tror jeg det er ekstra morsomt å sende dickpics til bare på F. Her har du penisen min rett i synet enten du vil eller ei, boom! 😜

  7. Uff, er så mange som tror det er greit å gjøre😪 Har «kjeftet» på mange som plutselig har sendt dickpicks.
    Jeg er hvertfall ikke interessert i å plutselig få det. Og jeg er veldig mye sammen med familien, hvor kleint er det ikke om det plutselig popper opp et slik bilde da???! Også for ikke så lenge siden, stod jeg på en stappfull buss og åpnet snapper i fred og ingen fare – pluuutselig hadde jeg fått et slikt bilde.
    Er ingenting sjarmerende med det der i det hele tatt. Også blir de så fornærmet når jeg sier ifra! Det er tragisk det.

  8. “Til dere som sender penisbilder”
    Sofie: Poster et bilde der hun sprer beina
    😛
    Litt uheldig bilde kanskje til posten. Men samme det, Sofie du er så herlig! Digger deg<3

  9. Rare sammenligninger folk har med penisbilder 🙈 om man poster ett bilde uten by så betyr det at man vil ha penisbilde? Nei. Om man poster ett bildet i en stor genser e.l. uten bukse så beina (les: beinene syns, bar hud, ikke ett fittebilde) så betyr det at man vil ha penisbilder i retur? Nei. Ingen jenter ber om det så lenge de ikke spør! Jeg måtte fjerne snapchat nicket mitt fra insta, siden det var så mange som sende dickpics. Fint du er stolt av den, men jeg vil ikke ha den fordi. Haha, jeg skjønner ikke greia.. snakker med en gutt å plutselig får man penis bildet i retur. Og dem syns det er rart at vi blokkerer dem.. say whaat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *