RABATTKODE PÅ NELLY TIL MINE FØLGERE

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er asnnonselenker / Nelly

GLADNYHET !!! Jeg har vært så heldig at jeg får dele ut min personlige rabattkode til mine fantastiske følgere. Som mange av dere sikkert har fått med dere så har Nelly et stort salg akkurat nå, men det er fortsatt en del klær som ikke selges til reduserte priser. Med min rabattkode får dere 20% på ALT fra NLY Brands

Det vil med andre ord si at dere får 20% rabatt på absolutt ALT fra Nelly sitt eget merke, og rabattkoden varer i hele 48 timer. RABATTKODE: Nilsen20

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NLY BRANDS


Sko. HER / Kjole. HER / Boots. HER


Topp. HER / Kjole. HER / Kjole. HER


Veske. HER / Topp. HER / Solbriller. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NLY BRANDS

1 kommentar

1 thought on “RABATTKODE PÅ NELLY TIL MINE FØLGERE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *