DET ER BARE 9 TIMER IGJEN

Categories Ikke kategorisert

Reklame | alle lenker er asnnonselenker / Nelly

GOOOD MORGEN ALLE SAMMEN <3 For noen er det helt sikkert formiddag allerede? haha. Jeg sov ekstremt dårlig i natt på grunn av mange ting som jeg har tenkt å dele med dere senere i dag, men en av de var et bilde som virkelig gjorde meg kvalm. Alt jeg vil si er at jeg synes vi alle skal vise hverandre respekt, og holde oss for god til å snakke nedlatende om mennesker vi har hatt et seksuelt forhold til. Det er IKKE ok å ta bilder av vedkommende, for å så uttale deg om hvordan han/hun var i sengen. Noen mennesker trenger virkelig å møte seg selv i døren

Dette innlegget skulle egentlig være positivt, men jeg kjente at jeg hadde behov for å kjefte og få ut litt frustrasjon. Det innlegget egentlig skulle handle om var at det bare er 9 timer igjen av rabattkoden min som gir dere 20% på ALT fra NLY BRANDS. Så om du ønsker å fornye høstgarderoben, så må det altså skje innen 18.00 i dag. Rabattkoden er: NILSEN20

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NLY BRANDS

Sko. HER / Kjole. HER / Jakke. HER

Jakke. HER / Sko. HER / Topp. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NLY BRANDS

4 kommentarer

4 thoughts on “DET ER BARE 9 TIMER IGJEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *