HELGEN BLE IKKE SOM PLANLAGT

Categories Personlig

Nå skulle jeg egentlig vært i Bergen, men istedenfor sitter jeg hjemme i sofaen å blogger. Det ble dessverre så mye jobb denne uka at jeg rett og slett ikke hadde sjans til å dra sammen med Isabel. Det suger skikkelig i og med at vi jentene hadde gledet oss lenge til helgen, men jeg må nesten prioritere jobb. Møtet jeg har både i dag og i morgen er veldig viktig for min karriere, så da er det bare å bite i det sure eple. 

Jeg har planlagt ny tur til Bergen i midten av desember, så lenge det ikke krasjer med Ine sin eksamen, så vi får bare krysse fingrene for at det går. Jeg har jo lenge hatt lyst til å reise til Bergen, men det er ikke bare alltid å få tid til ting. Jeg vet at mange tror at blogg ikke er en stressende jobb, men er det en ting jeg kan garantere dere så er det at jeg aldri har sett vennene og familien min så lite som det jeg har gjort det siste året. Jeg har alltid trodd at enkelte har overdrevet da de har sagt at de måtte ofre nesten alt for å oppnå suksess, men nå forstår jeg de. Takk gud for at jeg har venner og familie som forstår og støtter meg <3 Det er jeg SÅ takknemlig for. 

Det begynner heldigvis å roe seg litt før jul, så jeg fant endelig en uke jeg kunne reise hjem til Tromsø. Jeg drar ikke før i midten av November, men jeg gleder meg skikkelig allerede. Jeg har ikke vært hjemme hos mamma på evigheter, så det skal bli digg å få middag hver dag og kunne slappe skikkelig av. Det blir selvfølgelig koselig å se familie og venner igjen også, haha. 

Jeg skal være i Tromsø helt frem til Morten og jeg reiser til Sri Lanka, og når vi kommer hjem igjen så er det JUUUUL!!! Er det virkelig bare jeg som gleder meg til snø, mørketid, kulde, juleburs, klementiner og kakao? Selv om jeg ikke er så fan av Tromsø, så er Nord-Norsk jul noe det beste jeg vet. 

9 kommentarer

9 thoughts on “HELGEN BLE IKKE SOM PLANLAGT

  1. Det blir ikke skikkelig jul uten kakao og minst 1 meter med snø (Finnmarking right over here)😊 håper du koser deg masse og får en fin tur nordover😘

  2. Hei,
    du har så utrolig fin farge på leppene din hele tiden !
    Hvilke leppeprodukter bruker du ? :*

  3. Du kunne jo f.eks prioritert familie og andre enn bloggvennene dine,istedenfor å dra til LA…

  4. Pass på at bloggen ikke går til hodet på deg og at du glemmer bort familie og venner.. Det er tross alt de som er der når bloggen en dag ikke er gående lenger:/

  5. Kom til Zachen og Karaoke når du er i Bergen neste gang. Kan love deg liv og røre! God tur til Tromsø. Heldig du som har tid til å reise og besøke familien

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *