UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Ukens spørsmål ♥

Visste du hvem Morten var før Paradise Hotel?
Nei, det gjorde jeg ikke. 

Synes du at Aleksander var kjekkere enn Morten før du ble betatt av han?
Har alltid synes at Aleksander er kjekk, men Morten er litt mer min type gutt. 

Hva synes du om Bodø?
Fin natur og hyggelige mennesker, men et sted jeg ALDRI kunne bodd, haha.  

Bruker Morten mye tid på FiFA?
Nei, heldigvis ikke. Vi fokuserer på jobb, jobb, jobb og jobb 🙂

Hvordan vasket dere klærne på Paradise?
Vi hadde vaskedamer som vasket klærne våre 1-2 ganger om dagen, luksus!

Tror du at du vil se Andrea mindre nå som hun har fått seg kjæreste?
Kanskje litt, men det er nok ikke noe jeg vil merke spesielt mye. 

Hvor gammel var du da du fikk mensen?
12 år (trooor jeg)

Hvordan taklet du hverdagen med angst og depresjon?
Skal jeg forklare det må jeg nok skrive en novelle, men det aller viktigste jeg gjorde var å aldri gi opp. Jeg hadde noen måneder der jeg nesten var sengeliggende, helt til jeg bestemte meg for at jeg ikke ønsket å ha et sånt liv mer. Han hadde allerede fått ødelagt nok, så han skulle ikke få ta fra meg drømmene og fremtiden min også. Jeg måtte derfor jobbe hardt med å endre innstillingen og tankegangen min. Jeg presset meg også litt hver eneste dag, og nå er jeg altså her. 

Er det noe spesielt som skjer i livet?
Ja, det vil jeg absolutt si, men jeg kan dessverre ikke si noe enda 🙁 sooorry!!

Hva vil du helst være med på? Paradise Hotel eller Ex on the beach? 
Heeelt klart Paradise Hotel. Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen frivillig ønsker å være stuck i en villa sammen med mennesker de har en fortid sammen med. Jeg vet ikke med dere, men jeg er ikke den personen som oppsøker drama frivillig. Godt man er forskjellige, haha!

Vurderer du å gå hudpleie etter make-up? 
Nei, det gjør jeg ikke. Det jeg derimot vurderer er vipper da jeg kunne tenkt meg å starte min egen salong etterhvert, det hadde vært så kult. Som dere vet så har jeg store planer for fremtiden, og jeg gleder meg veldig til å dele denne reisen med dere. 

Føler du at du kommer til å miste Kevin?
Nei, aldri. Ekte vennskap dør ikke ut selv om man ikke har den daglige kontakten mer. Jeg er helt sikker på at Kevin vil være en del av livet mitt for alltid

Favoritt serie?
GOSSIP GIRL <3 

Hva heter foreldrene dine?
Mamma heter Wenche og pappa het Stig. 

Er det sant at du ikke reiste til Bergen på grunn av dårlig stemning mellom deg og Isabel?
Hahaha neeei, da hadde vi ikke reist til Los Angeles sammen 🙂 Jeg hadde mye jobb og viktige møter, så jeg måtte dessverre være hjemme i Oslo i helgen 🙁

Er det sant at du ble spurt om “skal vi danse”, men takket nei?
Nei, det er ikke sant. Jeg hadde sagt ja 10/10 ganger, til tross for at jeg ikke kan danse, haha. 

Hva tenker du om at Morten har vært med en annen PH-deltaker før deg? 😉
Hahha, er vi ikke ferdig med det her nå? Da må du også spørre hva jeg synes om at Morten har hatt to ekser før meg. 

Har du enda kontakt med eksen din?
Nei, det har jeg ikke. Sier hei om vi møtes, men thats it. 

Er det sant at Morten lever på deg?
Neei, det er ikke sant. 

Kommer du noen gang til å dra tilbake til Utøya?
Nei. 

Hvordan hadde du reagert om Morten hadde hatt sex med en venninne av deg?
Da hadde jeg kastet alle tingene hans ut av leiligheten og aldri snakket med noen av de igjen. 

Har du blitt kjent med noen fra Love Island?
Kun Morten. 

Føler du at du er avvisende mot mennesker som kjenner deg igjen på gata?
Nei, det føler jeg ikke. Personlig hater jeg de gangene jeg merker at jeg blir filmet eller snakket om åpenbart, og slike situasjoner gjør meg veldig ukomfortabel. Utenom det så smiler jeg alltid til de som smiler til meg, og sier alltid ja til bilder. Jeg elsker jo å møte dere, men det er mye bedre for meg om dere kommer bort istedenfor å hviske eller ta snikbilder. 

Hvor i Oslo bor du?
Sentrum et eller annet sted 🙂 

Er det sant at Morten og Martine Johansen har datet for mange år siden? 
Nei, det er ikke sant. 

Er det sant at du og Martine Lunde fikk betalt for å være med på Paradise Hotel?
I wish, haha! Nei, det er ikke sant. 

18 kommentarer

18 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei! Jeg pleier skjeldet å lese blogginnlegg osv… men du poppet plutselig opp på YouTube, med det fæle og helt sinnsyke innlegget du la ut om 22. Juli. Jeg er helt rystet. Valgte å se filmen, den som er i engelsk versjon. Så slo det meg, hvorfor i alle dager er filmens «midtpunkt» , gjerningsmannen?
    Burde ikke en slik film være basert på offerenes perspektiv på hendelsen?
    Hva tenker du om dette?
    Hvordan fungerer nå i dag?
    Du trenger ikke svare på denne meldingen om du ikke føler for det, vet at dette er en følsom situasjon/hendelse, som alltid vil sitte i bevisstheten.
    Du er sterk, Sofie!❤️

  2. Det er mange som vil at Netflix skal fjerne 22 juli reklamen Assa sånn at traileren ikke spiller, og de synes det er respektløst hva tenker du om det? Er det greit eller burde de gjort bedre i og med at det er mange pårørende folk og andre som har traumer osv.

  3. «I oslo et eller annet sted»
    Andrea avslørte både gata deres og gatenummeret dere bor på på Love Island. Skjønner ikke hvorfor du tror folk vil oppsøke deg.

  4. Kan du eller kunne du tenke deg å lage en bok om hvordan Utøya var for deg, hva du opplevde og hvordan du har hatt det i ettertid?

  5. Kan du/ kunne du tenkt deg å lage en bok om din opplevelse fra utøya og hvordan det har vært i ettertiden? Du er veldig sterk❤️

  6. Er du sluttet på skolen eller tar du deg bare fri nå når du skal til LA ,Tromsø og Sri Lanka før jul

  7. Anonym: Det var hennes første leilighet her i Oslo 🙂 Den jeg bor i var hennes tredje.
    Det er masse gale mennesker der ute, og jeg har ingen interesse av at folk skal vite hvor jeg bor.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *