PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

Categories Personlig

Det begynner å bli en stund siden jeg hadde “på innsiden av min telefon”, så jeg tenkte det var på tide med et nytt innlegg. Det er vel ingen hemmelighet at det er mye aktivitet på mobilen min, så det vil jo alltid være noe nytt. Enjoy ♥ 

TOPPLISTE PÅ SNAPCHAT.. 

SISTE DM PÅ INSTAGRAM.. 

SISTE FACEBOOK-MELDING..

Søte kjæresten min <3 hjelper meg med alt!

MIN SISTE TELEFONSAMTALE.. 

PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

MITT SISTE NOTAT..


Spør du så spør jeg, haha. Jeg har ingen anelse hva dette betyr, så det må nok ha vært noe promille innblandet.. hehe

Hva har du på telefonen din? <3

13 kommentarer

13 thoughts on “PÅ INNSIDEN AV TELEFONEN MIN

  1. Veldig bra innlegg, elsker deg såååå mye. Du står på og gir aldri opp. Du er verdens beste, ha en kjempefin dag/søndag. 😘😘😍😍

  2. Så fint bilde av du og Ine!! Hvilket filter har du brukt? 😍 Digger deg og bloggen din foresten!

  3. Morsomt innlegg😊 om du hadde skrevet vives så hadde det betydd du bor på spansk😉 digger deg og bloggen din/YouTube kanalene💗

  4. Er det en grunn til at du aldri godkjenner kommentarer ang 22 juli? Er bare noen ting jeg og sikkert mange andre lurer litt på. Når du har valgt å være åpen om historien din må du nesten regne med litt spørsmål.

  5. Hvordan kom du deg gjennom tapet av faren din? Jeg mistet nettopp mammaen min brått og uventet, og kunne gjerne trengt tips til å komme meg gjennom en hverdag uten henne. Selv om det kan ta tid. PS elsker bloggen din ❤️

  6. Har du så usikker på deg selv at du alltid på ha så mange ulike stories med filter på.. kan du ikke være litt mer deg selv, og ikke med filter….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *