EKTE VENNER, KRANGLING OG KOPIERING AV ANDRE.

Categories Personlig

TING JEG ALDRI HAR SKREVET PÅ BLOGGEN

♥ Da jeg var liten var jeg skikkelig allergisk mot appelsinjucie, men det gikk over etter noen år. 

♥ Jeg tror egentlig jeg er litt allergisk mot gluten, men jeg har aldri orket å sjekke det opp. Jeg vil ikke få beskjed om å kutte det ut 🙁 

♥ Da jeg var 15 år var jeg “sammen” med en gutt jeg aldri har fortalt dere om, haha. Mye av grunnen er for at jeg aldri så på oss som kjærester og mer en jeg datet, men han vil kanskje ha en annen oppfatning på det. 

♥ Jeg har ikke kranglet skikkelig med noen siden jeg gikk på videregående. Jentedrama er noe jeg holder meg laaangt unna i “voksen” alder. 

♥ Jeg takler svært dårlig å bli urettferdig behandlet, det er noe av det verste jeg vet. 

♥ Jeg har -3,75 i syn, det vil med andre ord si at jeg er så og si blind uten linser. 

♥ Jeg barberer meg nesten hver eneste dag da jeg ikke takler å ha hår på kroppen. Jeg vil ikke anbefale det da huden din blir sår og nuppete 🙁 

♥ Jeg hater egentlig å se på TV og serier, utenom Gossip Girl, 13 Reasons why, Atypical og Stranger things 

♥ Jeg klager alltid på at jeg må slappe mer av, men hver gang jeg har mulighet gir jeg den fra meg. I dag for eksempel kunne jeg hadde en veldig avslappende dag, men istedenfor booker jeg tre møter og refill på vipper. Nå skal det sies at møtene var viktig å ta i dag, med tanke på at jeg reiser i morgen, men jeg er likevel litt håpløs. Det verste jeg vet er å være hjemme en hel dag, for da tar alltid tankene over. Yessss, jeg rømmer fra problemene mine 🙂 kjempesunt! 

♥ Jeg har alltid jobbet hardt for å få de tingene jeg vil ha, noe som har lønt seg veldig i ettertid. En liten funfact der, jeg har fått alle jobbene jeg har søkt på. 

♥ Jeg har vært så rastløs at jeg har vært avhengig av å alltid flytte. Dere kan tro det føles godt for meg å endelig slå meg til ro. 

♥ Jeg har svært få “venner” i livet mitt, men mange gode venner. Jeg får ofte spørsmål om hvem som er mine bestevenner, men sannheten er at de menneskene jeg henger mest med ER mine beste venner. Jeg har hatt Julie, Stine og Zelia i veldig mange år, og vi har lenge vært en liten trekløver. Så var jeg så heldig å møte Andrea, Martine, Ine, Isabel og Anne Brith. 

♥ Den kjærligheten jeg føler for Celine er en av de sterkeste jeg har for noen. Jeg tror ikke jeg kan beskrive hvor mye hun betyr for meg. 

♥ Som dere sikkert har forstått så elsker jeg Ariana Grande. Det dere kanskje ikke vet er at jeg har gjort det i mange år, og en periode var det så ille at jeg måtte fjerne henne fra sosiale medier, haha! Jeg ble helt besatt av å se henne på YouTube og Instagram. Samme var med Justin Bieber. Crazyfangirl123 🙂 Det skal sies at det er en del år siden, og ikke noe jeg kunne gjort den dag i dag. Nå vil jeg heller si at hun er min største inspirasjon når det kommer til personlighet, sminke og klær. Jeg elsker måten hun sminker og kler seg på, og henter derfor mye av inspirasjonen min fra henne. 

27 kommentarer

27 thoughts on “EKTE VENNER, KRANGLING OG KOPIERING AV ANDRE.

  1. Ærlig spørsmål. Hva er det med hår på kroppen som gjør at du ikke takler det . Hvordan reagerer du hvis du ikke får det vekk en dag. 🙂 er bare interessert. ellers ha en god dag 🙂

  2. Liker at du ser på Atypical!! <3 Det er en herlig serie! Som jeg dessverre har binga allerede, haha. Ett år til sesong 3 da sikkert :')

  3. Du har veldig heldig ang jobber. Jeg gårcavslag på alle jibbdnd jeg søker. Bortsett fra en og det var telefon selger, noe jeg ikke vil være igjen. For så dårlig samvittighet

  4. Skal du skrive bok, eller at du har møter om d. Så d er ikke helt sikker, men mest sannsynlig. Siden du er på egmont?

  5. Vet du sier at serier ikke er helt din greie, men jeg vil virkelig annbefale deg å se Gilmore Girls. Ganske så sikker på at du vil elske den!

  6. Hvis du tror du har glutenallergi bør du sjekke det! Det er nemlig sånn at hvis du har det og fortsatt spiser gluten tetter tarmene dine seg og du får økt tarmkreftsjanse👎🏻Det er heller ikke SÅ ille å ha glutenallergi som mange tror😅 Det er STORT utvalg glutenfri mat i matbutikkene og Baker Hansen har mye glutenfritt utvalg. Du får egt. tak i ALT i glutenfritt i 2018👍🏻Også er det jo noen som mener det er sunnere da. Kourtney Kardashian F.eks😂👌🏻

  7. Bruker du dagslinser eller månedslinser, ja du vet?:) Bruker dagslinser selv men har vurdert døgnlinser da jeg er så lei av å få tørre øyne heletiden på ettermiddagen og mot kvelden. Og ikke minst er det då utrolig dyrt, 400 i måneden:(

  8. Ariana Grande er sååå herlig. Men at dere ligner er vel en overdrivelse😅Hvis alle gjør som deg og tar selfie med snapchatfilter (som ariana) og tar høy hestehale (som ariana) så ligner jo alle. No joke

  9. Mener du at man får sår og nuppete hud hvis man ikke barberer, eller hvis man barberer.. får vi hvis jeg barber får jeg nyppete hud.. har du noen tips?❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *