INE OG MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG

Categories Personlig

Beskriv Sofie med tre ord? 

Målrettet, generøs, morsom (litt) 

Er Sofie annerledes i virkeligheten enn på kamera?

Nei, faktisk ikke. Hun er veldig lik seg selv både foran og bak kamera.

Hva liker dere mest og minst med Sofie? 

Det vi liker mest med Sofie er at hun er ærlig og gøy å være rundt. Noe vi liker med Sofie er at hun lar seg lett irritere, og da har vi det enda gøyere når vi kan plage henne 🙂 Det vi liker minst må være at hun er veldig sta. Forrige gang jeg (Ine) var i Oslo, prøvde vi å få Sofie til å tegne en “E” i pannen med fingeren, fordi vi skulle prøve en psykologisk test som vi hadde sett på YouTube. Sofie var overbevist om at vi pranket henne, så hun NEKTET. Hun nektet også å ta stein, saks, papir 🙂 Så ja, sta er hun. 

Er Sofie god i sengen? 

Etter å ha diskutert en stund og trukket frem tidligere erfaringer så har vi kommet frem til at hun passe ok. Et stort forbedringspotensiale. 

Hvordan lager Sofie guacamole? 
Vi er litt usikker på hvordan Sofie lager den, men vi slenger med en oppskrift vi har laget selv: skvis avocado, ta laktosefri rømme(Morten tåler ikke melk), first price salsa (var det som stod i kjøleskapet), hvitløkspulver fordi Morten sier det er digg og lime for det kjøpte Sofie på butikken

Hadde Ine blitt sammen med Morten om han var singel og dere hadde slått opp? 

Ja seff, det er planen vår. Vi skal bare utnytte publisiteten hennes først. Helt til Morten og Sofie får 100k subscribers på YouTube, så skal vi endre navnet på kanalen til “Morten og Ine”.

Hvordan blir Sofie når hun har mensen? 

Rød måned = grusom måned = grusom Sofie = slitsom Sofie = kravstor Sofie = søt

Hvordan er det å bo med Sofie? (Morten)
Det er ganske digg å bo med Sofie. Hun har støv på hjernen, så det er alltid ryddig. 

Hva er det beste du vet med Sofie og hvorfor akkurat dette? 
Det beste jeg vet med Sofie er at hun er ærlig. Noen ganger kan det være kjipt å få en ærlig mening, men til syvende og sist er det noe jeg setter ekstremt pris på med Sofie. 

Tror dere Sofie vil at dere skal ta med noen morsomme bilder fra Photo Booth? 
Ja. 

Vi vil takke alle som har støttet oss gjennom denne prosessen. Nå er Sofie stresset fordi hun må poste innlegget så hjelp HADE

xoxo 

future youtube couple with 100k subscirbers

13 kommentarer

13 thoughts on “INE OG MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG

  1. Oi.. hvor gamle er dere egentlig? Dette var bare utrolig teit 😬 mister noen lesere her tror jeg.

  2. Synes det er litt rart at du ikke kunne besøke Ine i bergen for en gangsskyld i helgen fordi du var syk men du såg helt frisk ut og klarte å lage YT videoer?? Veldig rart og frekt ovenfor Ine

  3. Anonym: Jeg hadde viktige møter både fredag, lørdag og mandag. På mandag skulle jeg helt til Trondheim, i tillegg til at jeg var i dårlig form. Noen ganger kommer jobb i veien, noe jeg regner med at du også kanskje har opplevd før? 🙂 det er ikke bare å si til sjefen at du skal til Bergen for å feste så du kan ikke jobbe likevel. Denne gangen gikk det dessverre ikke, men heldigvis kommer det flere muligheter 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *