MY LATEST OUTFIT

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Hei dere <3 Jeg vet mange av dere til tider kan være litt oppgitt over at dere ikke får svar av meg angående klærne jeg bruker. Mitt aller beste tips er derfor å kommentere på bloggen om dere virkelig ønsker et svar, for her svarer jeg 99% av gangene. Jeg tenkte uansett at det kunne være lurt med “my latest outfit” innlegg, der jeg viser alle klærne jeg har brukt den siste uken. På Den måten slipper vi at dere blir oppgitte og at dere finner ut hvor klærne mine er fra. Høres ikke det greit ut? <3 

Nelly har forresten 20% rabatt på ALT fra NLY BRANDS. Du kan klikke deg inn HER for å komme til rabattkoden. 

Genser. HER / Lignende bukse. HER / Sko. HER / Jakken er fra Pretty Little Thing.

Jakke. HER / Topp. HER 

Jakke. HER / Lignende bukse. HER / Sko. HER 

Genser. HER / Lignende bukse. HER

Jakke. HER / Lignende bukse. HER / Sko. HER

10 kommentarer

10 thoughts on “MY LATEST OUTFIT

  1. Du vet at de har begynt å selge sour patches i Norge?!? 😍 Selges på alle Normal butikker yeeees!!

  2. Sara: Vet dere hva? Jeg har ikke orket å bruke tid og energi på det 🙂 Jeg vet ikke situasjonen eller hva som har skjedd, så da er det helt meningsløst for meg å bry meg om hva og hvem.

  3. Heii jeg ville bare si at det er en kjent yt familie som heter acefamily det er i samme by som dere og skal snart ha baskittball turnering lurte på om du/dere vet hvem acefamily er siden dere driver selv med yt?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *