UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Håper du Andrea og Morten holder sammen? 

Selvfølgelig håper jeg det <3 Morten er en veldig bra fyr. 

Hvordan har du det i LA? 

Jeg har det sååå bra!! Takk som spør <3

Hvor gammel er Celine? 

Hun er 7 år gammel, så hun begynner å bli en gammel dame, haha. 

Om du måtte velge, ville du bodd i Los Angeles alene, eller hjemme i Norge med Morten? 

Jeg tenker jo å bo noen måneder i USA avhengig av om Morten blir med eller ikke. Om han ikke ønsker å være med så kan man jo alltids besøke hverandre 🙂

Har du noen gang ligget med en jente før? 

Nei, det har jeg ikke. 

Skal du vlogge når du er i Los Angeles? 

Ja, det er planen. 

Hva er det beste du og Morten kan finne på en fredagskveld? 

Lage god mat, kjøpe inn godteri, ha mobilfri sone, tenne lys og se på en hyggelig film sammen. 

Hva synes du egentlig om at Martine vant Paradise Hotel? 

Om vi ser bort i fra at jeg synes at Kevin fortjente pengene mye mer enn Isabelle og Aleksander, så var og er jeg veldig glad på både Martine og Kevin sine vegne. Det var veldig fortjent. 

Har du noen gode tips til uren hud? 

Dessverre 🙁 Jeg har aldri slitt med uren hud før nå, så jeg har ingen anelse. Om det er noen som har noen gode tips så kan dere gjerne legge igjen en kommentar <3

Hvor gammel var du da du fikk din første kjæreste? 

Jeg var 13 år gammel. 

Hvor lenge skal dere være i Los Angeles? 

Vi skal være her i 2 uker. 

Hvordan kjenner dere Nina? 

Hun er bestevenn med min bestevenn, så det var gjennom henne. 

Hva synes du om boken til Isabel? 

Nå har ikke jeg fått lest den enda, men jeg er 100% sikker på at jeg vil elske den. 

Skal du ikke feire Andrea? 

Nei, det skal jeg ikke. Hun skal jo ferie bursdag samtidig som jeg er i Los Angeles, så det blir nesten litt vanskelig 🙁

Skal du ikke være med å lanseringsfesten til Martine? 

Nei, jeg er i Los Angeles når hun har lanseringsfesten sin 🙁

Har du noen  positive minner fra Utøya også? 

Jo, det har jeg. Vi hadde noen veldig fine dager på Utøya før alt skjedde. 

Hvor lenge kan du være borte fra Morten før du savner han?

En dag kanskje, haha! Jeg savner han veldig mye. 

3 ting du ikke klarer deg uten?

Jeg klarer ikke å bare si tre, for jeg hadde aldri klart meg uten mamma, familie, venner, Celine og Morten. 

Hva jobber Morten med? 

Sosiale medier. 

Snakker du og Morten sammen når du er borte? 

Ja, vi snakker sammen hver eneste dag <3

Hvem trives du best sammen med? Ine eller Isabel?

Begge <3 

Har du og Morten felles økonomi?

Nei, det har vi ikke. Vi deler likt på utgiftene vi har sammen, men thats it. 

Hvem savner du? 

Morten, Celine og mamma <3 

Er det ikke slitsomt at alle skal ha en mening om hva du gjør hele tiden?

Ååh gjett om!! Jeg prøver likevel å fokusere på det positive, og skyve negativer kommentarer unna. Det er synd om mennesker som hater over nettet skal få mer oppmerksomhet og tid enn de som legger igjen positive kommentarer. Jeg vil likevel skryte til alle dere som bruker tiden deres til å skrive positive kommentarer til andre, dere er virkelig gode mennesker. Jeg vet ikke om dere har tenkt på det selv, men DU er faktisk med på å bidra til at et annet menneske får en bedre dag. Verden trenger flere mennesker som dere. 

Har du noen gang fått en dyr veske eller noe annet av en mann?

Nei, det har jeg ikke. 

Var du ikke singel første gang i Los Angeles? Var du på date da?

Jo, jeg var “singel”, men var aldri på date med noen. 

48 kommentarer

48 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Du er så utrolig VAKKER med den hårfargen, Sofie! <3 Du er nydelig uansett, men det blonde håret får frem en helt spesiell glød i deg:-) Du ser også veldig lykkelig ut på det første bildet, og det fortjener du virkelig <3 Elsker å følge bloggen din, og jeg håper (og tror) at du vil lykkes med alle dine mål og drømmer:-) Håper jeg ser deg i Skal vi Danse en dag også!! Kos deg på tur med Ine og Isabel <3 Stor klem fra meg!:-) <3

  2. Jeg sliter med uten hud, å det har jeg gjort i noen år.. Jeg bruker REN serien å er kjempe fornøyd! Så den er å anbefale:)

  3. Hvordan er det å bli gjenkjent på gata? At folk/ unge kommer bort og vil ta bilder med deg? Hvordan reagerer du?

  4. Bio-olje hjelper veldig mot både uren hud og strekkmerker👍🏽 Hvis ikke hjelper det å rense huden nøye hver kveld

  5. Du lever jo at folk har en mening om det du gjør. Det er ikke det samme som hat og ha en annen mening enn deg eller mene at alt du gjør ikke er ok. Synes du har mye unødvendig clickbait på bloggen din. Du burde heller få litt mer innhold som er interresant enn å narre folk inn på bloggen. Men, som du antagelig kommer til å skrive, at hvis jeg ikke liker bloggen så er det bare å la være å lese den….. hva har du tenkt å skrive om når alle de unge leserne ikke gidder å lese mer? Du er på en måte begynt å bli “gammel” i bloggverden og jo eldre leserne dine blir jo mer innhold krever de for at det skal være interrsant å følge deg. Ikke noe hat fra meg, kun et spørsmål i beste mening.

  6. Tips til fin hud; bruk produkter fra Neostrata, fåes kun kjøpt hos autorisert hudpleier. Gjort underverker for min hud. De har også peel som utføres hos hudpleier og som man tar med jevne mellomrom og gir huden glød og fukt og jobber mot aldringstegn og pigmentering.
    Produktene er helt supre og ikke altfor dyre.
    Kos dere masse på tur😊 tenker gode hudpleierutiner er veldig viktig nå dom dere er på et sted med mye luftforurensning og både mat og drikke nytes godt😂

  7. Deg jeg bruker på min hud er en eller annen ansiktsrens/ansiktsvask og fuktighetskrem<3 loveuu!!💘

  8. Heii, ville anbefalt å gå til en hudlege for å bli kvitt uren hud. Det er selvfølgelig litt dyrt og sånn, men myyye bedre å bruke litt penger enn å få masse arr og kviser som alltid kommer tilbake igjen. Jeg hadde helt syyykt uren hud, så dro til en hudlege, fikk noen medisiner, og så ble huden min mye bedre på kort tid. Det er nå 3 år siden lg huden er fortsatt fin😍så anbefaler det virkelig!

  9. Hei du! 🙂 Har noen råd til deg når det gjelder uren hud. Se etter produkter som inneholder lactic acid eller salicylic acid, dette er syre som hjelper på akne. Elisabeth arden pro er et av merkene som bruker lactic acid i produktene sine, og som jeg personlig har vært fornøyd med. Benzoyl peroxidate hjelper også på akne, her kan jeg anbefale deg å kjøpe en krem reseptfritt på apoteket som heter Basiron som du bruker direkte på kvisene. Det «beste» er retinol, men ofte er det veldig liten konsentrasjon i hudprodukter som kan kjøpes reseptfritt. Er du veldig plaget kan du forhøre deg med fastlegen din om han/hun kan skrive ut resept på hudpleieprodukter som inneholder retinol. Håper disse tipsene var til hjelp 🙂

  10. Bruk Argan oil, det funker for meg. Ta en lite skvett av oljen også påfør det som om det var vanlig hudkrem.
    Spis mindre mat som inneholder sukker. Melk kan gi urenhud hvis man får høyt inntak av det. Håper tipsene funker for deg❤️

  11. Heihei! Du har enn utrolig flott og kjekk blogg å lese! Allti gøy å lese hva du skriver! 🙂 stå på med det gode arbeidet! Kos deg videre på tur og håper du har mange flotte opplevelser!
    Kan forresten med hånden på hjerte anbefale Elixir sine produkter mot uren hud! De er kanskje litt stive i prisen for noen, men de er verdt hver eneste krone og er absolutt ett produkt en bør vurdere dersom en sliter med uren hud! 🙂 har nokk så å si prøvd alle slags typer serier man kan få for uren hud på apotek og ingen av de er i nærheten av så gode som Elixir!
    Stå på med det gode arbeidet du gjør, Sofie! Det er alltid kjekt å klikke inn på bloggen din og virkelig, prøv å ikke ta til deg de negative kommentarene du får, fordi du gjør enn flott jobb og du virker som en kjempe flott person! 🙂

  12. Kan du fortelle litt om de gode minnene fra utøya, hva var det dere gjorde liksom? Når folk forteller om sin 22 juli historie er det som oftest de vonde tingene de forteller. Men hvordan var de første dagene? Har alltid lurt på hvordan det var å være leirdeltager der, hvordan stemninga var og hva dere gjorde de dagene dere var der. I og med at det var en politisk leir regner jeg med at der var mye debatter og mye engasjement. Alle snakker om den Utøya følelsen, kan du utdype? Kunne du ha skrevet ett innlegg om det, og kanskje legge ved noen bilder?❤🙌🏻 Det er så viktig å ta vare på de gode minnene og prøve å la de overlappe de vonde. Viktig å vise at selv om 22 juli er en forferdelig mørk dag, så er det mye bra som sikkert skjedde også. ❤ Samholdet etterpå, den kollektive sorgen og forståelsen osv.

  13. Ville bare innom å ønske deg og dere en fin dag! Ser ut som at dere koser dere masse, håper dere får to fine uker i LA <3

  14. Er bare så synd at når man skriver koselige kommentarer til dere, så får man sjeldent svar. Men om noen kommenterer stygt eller kommer med et spørsmål som dere kan poste på andre sosiale medier for å skape klikk, så svarer dere ofte. Eneste bloggeren i HELE Norge som har tatt seg tid til å svare meg er Sophie Elise. Der fikk vi faktisk en veldig fin dialog av min kommentar til et bilde hun la ut på instagram story. Men feks med Isabell raad så har jeg aldri fått svar fra noen av mine positive meldinger. Og jeg elsker å spre kjærlighet til andre, så hadde vært koselig med svar en gang i ny og ne.

  15. Aldri slitt med uten hud og ingen erfaring med gode produktet sier du, så kommer du med reklame om akkurat det samme en liten stund etter ? Alt man gjør for penger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *