MITT HALLOWEEN KOSTYME X2

Categories Reise

Som jeg har fortalt dere tidligere så starter Halloween-feiringen veldig tidlig her i Los Angeles, så det holder ikke bare med et kostyme som jeg er vandt til hjemme i Norge. Jeg har vel egentlig ikke feiret Halloween i Norge på mange år, så jeg skal vel ikke uttale meg om hva som er normalt og ikke. Anyways, denne gangen bestemte jeg meg for å herme etter en kjendis igjen. Jeg etterlignet ikke kostyme, men person. 

Er det noen som ser hvem jeg prøver å være? Jeg regner med at dere alle så at det var Ariana Grande, hehe. Det er ingen som inspirerer meg så mye som henne, så hvorfor ikke kle seg ut som hun? Jeg prøvde å gjøre kostymet så gjennomført som overhodet mulig, så jeg måtte faktisk investere i en ny parykk. Det var utrolig vanskelig å finne en som var lik, så dette var det beste jeg klarte. Jeg vil uansett si at jeg er kjempefornøyd, og jeg elsker mildt sagt kveldens outfit! 

xoxo 

27 kommentarer

27 thoughts on “MITT HALLOWEEN KOSTYME X2

  1. Elsker at du legger ut bilder som er «mindre fine» bilder! Nå er da du pen uansett, men du skjønner vel hva jeg mente, haha!
    And yes, u look like Ariana.
    Kos dere videre i LA!❤️

  2. Dette var jo helt krise…. ingen skjønner at det er Ariana Grande.. folk vil derimot tro du bare kler deg ut for å vise deg frem. Kanskje ikke evt har kledd deg ut i det hele tatt..

  3. Jeg var helt sikker på at det var Angelina Jolie du etterlignet, sjekk øverste bilde da! Prikk lik!! 😀

  4. Ærlig talt! Ser ut som kostyme fra kondomeriet ! Er Halloween da , ikke playboyaften ! Er du for usikker på deg selv til å kle deg stygg og skummel eller? Hvorfor er Halloween blitt en greie for mange jenter å kle seg slik utfordrende, “sexy” ? Du topper jo kaka av de jentene med dine 2 kondomeri kostymer.

  5. skulle gått for den klassiske Ariana hestehalen! litt vanskelig å se hva/hvem du er, ligner mest på en katt egt.. MEN håper feiringen i LA blir bra, alltid hatt lyst til å oppleve en amerikansk halloween!!!

  6. Hei Sofie💕
    Jeg sliter med skikkelig dårlig selvtillit og jeg føler at jeg ikke er god nok! Når jeg ser på deg og YouTube videoene dine får du meg alltid til å le,jeg ler så høyt at folk ser rart på meg😂 tusentakk for at du er den du er❤️ Hadde virkelig ikke vært det samme uten deg❤️
    Loveyou

  7. Ja, når dere har ræva full av penger, som dere tydeligvis må ha. Ingen vanelige mennesker kan reise sånn hele tiden. Så ja jeg syntes dere kunnet unne venninna deres noen kr. Dere bruker vel vann ovs også? Det koster det også. Jeg pleie ikke betale venninna min nei om sover over, men er litt forrskjell dere er 3 stk i mange dager. Bare litt vanelig høflighet.

  8. Jeg ville ha gjettet Demi Lovato ❤️ Utrolig fin er du hvertfall uansett hvem du har kledd deg ut som. Begge de damene er jo heite 🤤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *