PÅSTANDER OM BLOGGING

Categories Personlig

Jeg regner med at de aller fleste som leser min og andres blogg har en formening om hvordan blogglivet og hverdagen vår er? Jeg hadde selv mine tanker og meninger, som viste seg å være ganske feil. Jeg tenkte derfor å skrive ned mine egne påstander, og svare på om det stemte med virkeligheten eller ikke. 

BLOGG-EVENTER ER KJEMPEMORSOMME.

FEIL FEIL OG FEIL. Nå skal jeg ikke snakke for alle, men personlig synes jeg at blogg-eventer til tider kan være veldig kleine og oppstilte. Det kan godt være for at jeg ikke kjenner så mange, men det var langt i fra så fett som jeg trodde det kom til å være. Vors med venninner er SÅ mye morsommere. 

DU BLIR RIK AV Å BLOGGE. 

Jeg hadde det inntrykket av at så lenge man var en stor blogger så tjente man helt syke summer hver eneste måned, noe som heller ikke stemmer. Det er lenge siden nå, men det har vært noen måneder der jeg har tjent så lite at jeg måtte ta av sparepengene mine for å kunne betale alle regningene mine. 

DU FÅR MASSE MULIGHETER HELT GRATIS. 

Det kan godt være at denne stemte før, men jeg vil nok si at tiden har endret seg veldig. Det er ikke sånn at så lenge du har et kjent navn så får du kastet mulighetene i fanget, du må faktisk gå ut der å kjempe for de. Vi er mange om benet, så hvorfor skal de velge meg om de kan velge noen andre? 

BLOGGING TAR LITE TID. 

Til alle dere som tror at blogging ikke tar noe tid og at man har masse fritid til overs (inkludert den gamle meg), prøv å kom deg til toppen, så kan vi diskutere det etterpå. 

DU KAN REISE SÅ MYE DU BARE VIL. 

En av grunnene til at jeg ville ha blogg som jobb var at jeg kunne reise så mye jeg bare ville. Det er dessverre ikke så enkelt, for på lik linje med andre jobber så har vi også avtaler og møter som vi må være på. Jeg måtte jo blant annet droppe turen til Bergen for at jeg plutselig fikk to viktige møter som jeg ikke kunne takke nei til. 

Jeg vil veldig gjerne høre hva DU tenker rundt livet som blogger, og om du har noen tanker eller påstander som ikke står her. Så skal jeg svare dere om det stemmer eller ikke.  

 

2 kommentarer

2 thoughts on “PÅSTANDER OM BLOGGING

  1. Hei. Jeg lurer veldig på hva dere mener med at dere er på møter. Ser at de fleste bloggere ofte er på møter osv. Er det slik at dere snakker om ting dere skal gjøre i fremtiden eller hva?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *