UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Hvorfor reiste du tidligere hjem fra Los Angeles? 

Det har jeg forklart i et innlegg HER og HER

Tror du Martine Lunde kommer til å vinne skal vi danse? Isåfall, hvorfor/hvorfor ikke? 

Av de som er igjen synes jeg helt klart Martine skal vinne, men konkurransen er jo hard så det er veldig vanskelig å si. Jeg krysser i alle fall alle fingre og tær, så håper jeg dere der hjemme er flinke til å stemme fremover!

Hvilken BH størrelse bruker du? 

Skal jeg være helt ærlig så vet jeg ikke, hehe….

Har du det bedre nå når du fikk komme hjem til de to som betyr mest for deg? 

Jeg kan vel si det sånn at det absolutt var riktig for meg å reise hjem. Jeg har fått slappet av, fikset psykolog, jeg skal tilbake til fysioterapauten min som jobber med skuldrene og vaginismen min. Jeg kjenner meg bare ekstremt motivert for å ta tak i livet mitt, og er egentlig nå takknemlig for at alt skjedde. Hadde jeg ikke fått knekken så hadde jeg aldri skjønt hvor sterkt behov jeg egentlig hadde for å få hjelp. 

Hvordan har du det? 

Godt spørsmål… Jeg har det OK, om jeg kan si det sånn?

Vet du om en bra leppestift/lipgloss? 

Jeg bruker bare Kylie, love it. 

Hvorfor har du det tøft? 

Det har skjedd mye i fortiden min som jeg aldri har fått bearbeide, og da kommer det å biter meg i rumpa i perioder jeg kanskje forventer det minst. 

Hvor mange ganger har du vært i Los Angeles? 

4-5 tror jeg, haha. 

Har du gjort noe du angrer veldig på? 

Ja, det har vel vi alle? Jeg tror uansett man må tenke at fortid er fortid. 

Hvordan var det å komme hjem? 

Det var godt.

Kunne du vært med på skal vi danse? 

Så absoooluuuuutt!!!

Kunne du datet en 00er? 

Hahha nei, det er alt for ungt. 

Når du får sårende kommentarerer, er Morten en person som er god å snakke med? 

Da jeg var i Los Angeles fikk jeg en kommentar som gjorde slik at jeg følte meg enda verre. Siden Morten visste at jeg hadde hatt det kjipt sendte jeg over kommentaren til han, og dette var det jeg fikk som svar. 

Verdens beste kjæreste <3 <3 

Det at du har det tungt etter Utøya-epiosden, sliter det på forholdet til Morten og deg? 

Jeg vet ikke om “sliter” er det riktige ordet å bruke, men det gjør det selvfølgelig vanskelig til tider. Jeg er nok ikke alltid en lett person å være sammen med. 

Hadde du og Morten sex forrige måned? 

Ja? haha

Er Celine din hund? 

Ja, det er hun <3

Hvordan kjenner dere Nina? 

Hun er bestevenninne med min bestevenninne.

Hva har skjedd mellom deg og Morten? 

Ingenting?

Angrer du på at du dro hjem og gikk glipp av Vegas?

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg var så langt nede de siste dagene, og informerte jentene om at jeg ikke ønsket å dra til Vegas. Jeg ville ikke at min første Vegas-opplevelse skulle være kjip, så jeg sparer den heller til en annen gang. Vegas har vært noe jeg har hatt lyst til lenge, så det får bli neste gang jeg reiser til Los Angeles. 

Hva blir din neste reise? 

SRI LANKA!!!!!!

Har du en hemmelighet kun du selv vet om? 

Gjett om. 

38 kommentarer

38 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Jeg har vært skikkelig kritisk og skikkelig uenig i mye av det du har lagt ut/skrevet om. Men jeg må si at jeg alltid har fulgt deg likevel og du vokser bare i øynene mine for hver dag. Du er på en måte den “nabojenta” som virkelig har fått det til om du skjønner.
    Har bare så lyst å gi deg en klem, virker som du har det så vondt <3

  2. Har du dårlig samvittighet for at du hadde følelser for en annen gutt mens du var sammen med Morten? Og hvordan taklet Morten det?

  3. Ser det nest siste spørsmålet!! Sri-Lanka!! Jeg var der nettopp en måned får å gå på skole! Det er fantastisk nydelig å så utrolig mye å oppleve! Hvor i Sri-Lanka skal dere/du besøke?

  4. Åååååå for en rørende melding Morten skrev til deg❤ kom nesten på gråten av å lese det jeg! Må være godt å ha en sånn person i livet sitt når ting er litt tøft❤ Herregud for et stort forbilde du er som blant annet er åpen om at du skal gå til psykolog, som er med på å bryte store tabuer!! Influencerverden trenger flere som deg!❤ Så stolt av deg!

  5. Det spørsmålet om Nina. Jeg syntes at du er føink som syntes det er greit at dun bestevenn har en annen bestevenn, hhahaaa. Jeg hadde AAAALDRI klart det, lol. Sorry dette var en veeeldig rar komentar. Elsker deg

  6. flinke til å stemme? du skriver det liksom på en sånn måte som at man burde det.. du syns ikke det er litt uansvarlig å skrive til barn som leser dette, så de kaster bort SINE penger for å gjøre deg fornøyd eller?

  7. Hvor gammel var du når du fikk Celine? Hva er viktige ting å tenke på før man skaffer seg en hund?

  8. Kanskje ikke så rart at så mange fra Trondheim vet at det er sant, men hvorfor ikke bare være ærlig om det? Måtte jo vært tøft å komme seg igjennom

  9. hei:) ville bare si at du er en fantastisk person. ydmyk, sterk, følsom, pågangsmot og alt. stå på!!!! drit i dem som skriver stygge ting om deg, dem fortjener ikke en tanke fra deg en gang. håper det går bedre med deg. elsker bare alt med deg, stilen din, innleggene dine på bloggen, forholdet dit til morten, alt. heier så mye på deg Sofie, stå på og gi alt du har! strenghet grows in the moments when you think you cant`t go on but you keep going anyway

  10. Hei Sofie <3 Hvordan blir det når du skal reise til Sri Lanka? Er du klar for det siden du reiste heim fra LA? Stor klem til deg, håper du har det bra <3

  11. Hallo, kommentere aldri innlegg.
    Meeen, har alltid slitt med smerter under sex. Det er akkuratt som kniver som stikker meg (kan jeg si det sånn?). Heller aldri klart å bruke noen form for o.b. Kan dette være noe i samme duren som det du sliter med?

  12. Siden deres PH sesong har jeg alltid beundret deg og Morten. Fulgt med på Youtube hele veien, leser bloggen din sporadisk, altså av og til, og jeg må bare si for noen herlige folk dere virker å være! Hadde vi blitt kjent er jeg ganske sikker på at vi kunne blitt gode venner! 🙂
    Støtter ALT det Morten skrev til deg på meldinger og du er heldig som har en som han, og han er heldig som har ei som deg. Jeg håper du snart får en lysere fremtid Sofie, det fortjener du! Jeg digger deg! Stå på videre, ikke få la de sjalu/drama/fjortissene få ødelegge for deg.
    Du jobber hardt for dine mål og da får du som fortjent som f.eks en tur til L.A.
    Hils Morten å ta vare på hverandre<3
    Selv når dere lager pranks videoer som er så sykt morsomme og crazy 😉 Love it!

  13. Den mld fra Morten… Herregud, for en mann! 😘😍 Dere må ta godt vare på hverandre, dere er så fine sammen ❤️ Hilsen en småbarnsmor med 4barn og 31år – uten jobb, men som fortsatt kan unne kvinner i 20åra suksess!! 👏 Morten har helt rett.
    Jeg elsker livet mitt med mine 4 små/store barn (eldste er 13år – yngste er 1,5år) – jeg ville aldri vært foruten mitt liv. Jeg definerer meg som suksessfull mor. Og jeg blir pokker meg så forbanna når jeg ser folk skrive stygt til andre – ta tak i livene deres og sett pris på det dere har. Jeg har ikke god økonomi og vi klarer oss såvidt, men man blir ikke bedre menneske eller mer suksessfull om man rakker ned på andre ELLER ønsker at man hadde det slikt som a/b/c/d-kjendiser har det. Da må man gjøre noe for det da..! Og veien å gå er aldri å spre hat eller være nettroll.
    Blæh!
    Ønsker deg fortsatt masse lykke til, Sofie! I mitt liv skjer det ikke så mye – så mitt hemmelige liv består i å følge med på PH 🙈 Det er ikke så mange jeg følger etter PH, men deg Morten og Andrea følger jeg med på 😂 Flotte mennesker alle sammen! Ta vare på hverandre. Alt godt! ❤️

  14. Håper du får det bedre! Du er så tøff som står på og ikke gir opp! Ikke hør på de som skriver stygge kommentarer! De er bare sjalu for hvor fantastisk du er!<3

  15. Stine: Åååh, tuuusen takk Stine <3 <3 Er du alene med fire barn, kan jeg allerede forstå at du er en suksessfull mor! Jeg synes det er stress med en liten hund, haha!!
    Masse klemmer til deg <3 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *