20% RABATT NELLY

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Nelly feirer “singles day” og med det får dere 20% rabatt på hele Nelly, utenom Blacklist som dere finner HER. I og med at det nærmer seg julebord, julaften og nyttårsaften fant jeg frem mine favorittkjoler til dere. Spør du meg så skal man glitre i julen, og Nelly har fått inn SÅ mange fine kjoler <3 Rabattkoden gjelder frem til 23.59 i natt, så dere har noen timer å shoppe på. 

Bruk Rabattkoden: 1111 og KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

Veske. HER / Sko. HER / Kjole. HER

Fannypack. HER / Kjole. HER / Kjole. HER

Sett. HER / Kjole. HER / Vibrator. HER 

Cargo bukse. HER / Jakke. HER / Jakke. HER


Vippeserum. HER / Jakke. HER

 

Bruk Rabattkoden: 1111 og KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

7 kommentarer

7 thoughts on “20% RABATT NELLY

  1. Hei♡ Hva tenker du om plasseringen din på blogglisten? Er du redd for at du ikke skal kunne leve av bloggen, og har du eventuelt en plan b?
    Elsker bloggen din forresten♡

  2. Hei Sofie. Ser at du har konkurranser på instagram som jeg har så lyst til å delta på, men jeg har dessverre ingen venner å tagge.. synes det er så synd i og med at det er fine premier man kan få, men ikke kan delta i fordi man må tagge så mange venner som mulig for å øke vinnersjansene..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *