DATE MED LILLESØSTER

Categories Personlig

Til alle turister i Oslo, istedenfor å alltid spise på Aker Brygge, dra på Tjuvholmen istedenfor. Personlig liker jeg meg så mye bedre der, og de har veldig mange gode restauranter sånn som Eataly. 

Focaccia og Aioli er en av mine favorittretter. 

Lokalet er helt magisk, så hyggelig <3

Fine lillesøsteren min <3 ligner vi?

Sjarmerende å smile med noe mellom tennene ? haha

Som dere kanskje vet så tok jeg meg bloggfri i helgen da jeg har bestemt meg for å lytte til kroppen min, uansett hvor kjedelig eller kjipt jeg til tider synes det er. Jeg vil faktisk skryte litt av meg selv, for jeg føler selv at jeg har tatt ti steg fremover de siste ukene.

Jeg gjorde ikke så mye i helgen, annet enn å slappe av og henge litt med lillesøsteren min som ikke er så liten mer. Jeg føler det bare er noen år siden jeg byttet på å synes hun var irriterende og søt, men nå har hun altså blitt 18 år og fått seg kjæreste (angst). Jeg har generelt sett lite til både venner og familie etter at jeg kom hjem fra Mexico ettersom at jeg har satset 100% på bloggen. Jeg har fått en del kritikk for det, noe jeg egentlig ikke tror jeg hadde fått om det var en annen jobb eller studie. Jeg kan ikke akkurat si at jeg angrer på at jeg har lagt så mye tid i det, og alle mine nærmeste har alltid hatt full forståelse. Jeg tenker så lenge familie og venner forstår meg, så har det ikke så mye å si hva alle andre tenker. 

Jeg har uansett bestemt meg for å begynne å prioritere mine nærmeste mer, da jobben ikke kan være det eneste som betyr noe. Om to uker får jeg helgebesøk av begge søstrene mine, noe jeg ser veldig frem til <3 Jeg gleder meg også til at dere skal få bli litt bedre kjent med familien min, for de har ikke vært så mye på mine kanaler. Jeg føler nesten jeg har et liv ved siden av bloggen som ingen kjenner til, haha. Jeg er ikke dramatisk, i know 🙂

27 kommentarer

27 thoughts on “DATE MED LILLESØSTER

  1. S: Veldig morsomt at du sier det, for Ine og jeg har fått så mange kommentarer på at vi er like tidligere.
    Moren hennes er fra Nord-Norge, så kanskje vi må ta en DNA-test? Hehe neida joda

  2. Det er så morsomt du bare feks der oppe med den kommentaren om Ine «Neida joda» sånn gjør du alltid, vi får ikke tid til å tro på noe før du røper hahaha😂😂

  3. Sofie + Ine = lillesøsteren din! Ahah hun likner veldig på Ine og har noen like trekk som deg❤️

  4. Ser ut som en kjempe fint sted for å dra ut å spise 🙂 har ikke spist så mye ute i Oslo tidligere, men nå fikk jeg et godt tips til hvor jeg kan dra med kjæresten min.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *