RYKTENE RUNDT FORHOLDRET VÅRT

Categories Personlig

Jeg må ærlig innrømme at det er litt rart at Morten er den som er bortreist og ikke meg. Om vi ikke reiser sammen, så er det alltid jeg som reiser uten han. Denne gangen er det ikke bare en helgetur til Bodø heller, men 2 uker i Spania. Jeg tror uansett bare vi har godt av å kjenne på savnet, spesielt nå som vi bor sammen og ser hverandre hver eneste dag. Det er jo også bare to uker til vi reiser til Sri Lanka sammen, så vi får nok av tid til å bli lei hverandre igjen <3 

Er ikke vi et av verdens fineste kjærestepar? 

I går fikk jeg en kommentar om at jeg var på Tinder her i Tromsø, som fikk meg til å begynne å tenke på alle rare ryktene som har vært de siste årene rundt forholdet vår. Det er helt merkelig å tenke på hvor opptatte enkelte mennesker er av å ødelegge, men jeg klarer ikke helt å forstå på hvilket grunnlag? Selv om det til tider kunne skape usikkerhet i den perioden vi ikke var helt trygge på hverandre, så kan vi heldigvis le av det nå. Det var langt mer utfordrende å være i et offentlig forhold enn hva jeg noen gang kunne forestilt meg, men jeg kan jo ikke akkurat si at det ikke var verdt det <3 Jeg som hadde lovet meg selv at jeg aldri skulle ende opp med en nordlending, det gikk jo veldig bra, hehe. 

Det kan godt være at det bare er jeg som synes dette er morsomt, men jeg tenkte det kunne være litt underholdene? å ta opp noen av ryktene som har vært de siste årene. Enjoy 😉 <3

😂Rett etter at Paradise begynte å gå på TV var det en på Jodel som lurte på om noen hadde møtt Morten på byen før, og det tok ikke lang tid før det var sånn tre stykker som skrev at de hadde blitt med han hjem. Det morsomme er at Morten og jeg sov sammen hver natt på den tiden, så jeg lurer veldig på hvordan jeg ikke kunne merke disse tre jentene som delte seng med oss ;pp

😂Morten og jeg var på fest i Tønsberg, og etter den festen tok kommentarfeltet mitt helt av. Det var sikkert sånn tre stykker som prøvde å overbevise meg om at Morten hadde vært på en annen jente. Jeg tror nok at om han først skulle ha vært utro mot meg så hadde det nok ikke skjedd på samme fest.

😂Selv om både Martine Johansen og Morten fortalte gjentatte ganger at de kun var venner, så var det likevel noen som aldri ville gi seg. Jeg har ikke telling på hvor mange kommentarer jeg fikk om at de var forelsket, og at Morten så på Martine på en helt spesiell måte, haha. Jeg tror faktisk det er større sannsynlighet at Morten og Andrea hadde blitt sammen, så det sier vel kanskje hvor usannsynlig det er. 

😂Kommentarene startet faktisk veldig tidlig, så tidlig at vi ikke hadde rukket å gå ut med forholdet enda. Morten var hjemme i Bodø, og jeg husker jeg fikk en skikkelig detaljert kommentar om hva han hadde gjort ute en kveld. Det som er litt morsomt er at noen orker å bruke tiden sin på å skrive slike kommentarer, jeg klarer faktisk ikke å forstå det.

😂Av en eller annen merkelig grunn så er det alltid Morten som har fått skylden for å gjøre ting i forholdet vårt, men det har skjedd et par ganger at jeg har fått noen kommentarer også. Det var blant annet en periode jeg ble beskyldt for å være utro hver eneste gang jeg var i Trondheim, haha. Det var også noen som lagde falsk profil av meg på Tinder der vedkommende snakket med jenter. Jeg vet også at noen har brukt gamle bilder av meg på en Badoo-profil. Det som er litt skremmende med det er at det var et bilde som kun venner av meg har tilgang til, så det er/var mest sannsynlig en bekjent eller en venn. 

11 kommentarer

11 thoughts on “RYKTENE RUNDT FORHOLDRET VÅRT

  1. Seriøst, du har nevnt dette en million ganger før. Hvor interessant tror du dette egentlig er?

  2. Hvorfor er du god venn med mange av de som snakket dritt om Andrea og deg når Paradise gikk på TV?

  3. Hvorfor sier du det på den måten, at du aldri skulle bli sammen med en nordlending? Hva er så galt med det?
    Syns egentlig det som nordlending er sårende å lese..

  4. Med alle ryktene og drittslengingen du får: har du noen gang vurdert å gi deg med bloggen, og leve et liv utenfor offentligheten? <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *