ET AV HØYDEPUNKTENE MED Å KOMME TIL TROMSØ

Categories Personlig

Der ser dere faktisk mitt ekte hår. Hvorfor vokser det ikke? 🙁


Hahha ler sånn av Celine på disse bildene.

Jeg tror kanskje personen som kommenterte at det ble dårlig vær uansett hvor jeg reiste hadde rett, for akkurat nå er det storm og regn i Tromsø. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å dra på trening i dag, men på grunn av været og formen min så valgte jeg å holde meg hjemme. Jeg har virkelig fått bli kjent med en ny meg denne turen, for jeg kan ikke huske sist jeg satt så mye inne? Selv om jeg blir ekstremt rastløs av det, så er jeg likevel stolt over at jeg har klart det så bra. Alle som kjenner meg vet hvor ekstremt rastløs jeg er, så jeg tror det kommer til å være noen stolte venner etter dette innlegget. Eller… nei, ingen av vennene mine leser bloggen min, så kanskje ikke, haha. 

Jeg har også klart å holde meg unna godteri hele denne uken, som skal feires med godteri i kveld <3 Jeg har fått en dårlig uvane med å spise godteri hver eneste dag, så det er på tide å skjerpe seg litt. Denne dagen skal ikke bare feires med godteri, men også pizza fra Yonas. Noen av høydepunktene med å komme til Tromsø er landgang og tacopizza fra Yonas. 

Altsååå se så digg!! Nå skal jeg bare kose meg med god mag og godteri, så snakkes vi imorgen <3

4 kommentarer

4 thoughts on “ET AV HØYDEPUNKTENE MED Å KOMME TIL TROMSØ

  1. Tacopizza på yonas e jo bare såååå digg 😍😍 Kjenne æ e alt for sjelden hjemme i tromsø 🙁 Men sånn blir det når man ikkje har nå igjen der oppe.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *