UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Hvis du skulle vært kjendis for en dag, hvem ville det vært? 

Ariana Grande!! Så skulle jeg fått henne til å bli bestevenn med meg <3 <3 

Hvor ble du født?

Jeg ble født i Tromsø. 

Skal du også fjerne silikonen nå? 

Nei, det har jeg ingen planer om. Som jeg har fortalt før så hadde jeg ikke gjort det i “voksen” alder om jeg fikk valget på nytt, men jeg føler likevel ikke behovet for å fjerne de.

Er du venn med TCMN? Siden begge er fra Tromsø. 

Jeg vil ikke kalle oss venninner, men mer bekjente. Tromsø er lite, men det er ikke så lite at alle kjenner hverandre. Jeg synes også at hun var ganske skummel back in the days, siden hun var en kul blogger hahah.

Hvor lenge skal du være i Tromsø? 

Jeg reiser hjem på søndag. 

Når har du bursdag? 

30 Mars. 

Synes du låten til Isabelle er bra?

Den er fengende, så absolutt!

Hvordan går det med deg?

Det går myye bedre, takk som spør <3 

Når reiser dere til Sri Lanka? 

Slutten av November 😀 

Hva er det beste med å komme “hjem” til Tromsø? 

Møte familie og venner, slappe av, spise Yonaspizza og landgang <3 haha

Hvilket øyeskygge-palett liker du best fra Kylie Cosmetics? 

Ingen, haha! Jeg liker KKW x Mario sitt myye bedre. 

Hva er det beste med å bo med Morten? 

Det er vanskelig å si en ting, for jeg er veldig fornøyd med å ha Morten som samboer <3 Vi fungerer godt sammen og jeg føler meg veldig heldig som har han. 

Hvilket sminkemerke liker du best? 

Urban Decay, Kylie og KKW. 

Hvor i Tromsø bor du de gangene du er her? 

Jeg bor i Kroken. 

Hvor er toppen fra? 

Jeg har fått mange spørsmål om outfiten min, så jeg velger å linke til det på bildet under <3 Toppen er fra Pretty Little Thing, men dere finner en lignende på Nelly 🙂


Lignende topp. HER / Bukse. HER

Hva heter foreldrene dine? 

Wenche og Stig. 

Når kommer Morten hjem? 

Han kommer hjem neste helg <3

Hva gjør du i Tromsø? 

Besøker mamma. 

Kommer du til å flytte til et annet land i fremtiden? 

Jeg kommer til å flytte til USA i løpet av 2019 😀

Hvilken kalender skal du ha i år? 

Jeg har ikke fått noe kalender av Morten 🙁 Jeg synes derfor at dere som gidder skal kommentere “kjøp kalender til Sofie” på Morten sitt siste Instagram-bilde <3 <3 <3 

Har du noen gang vurdert å trekke deg tilbake fra rampelyset å slutte med sosiale medier og blogg? 

Gjett om. Det er ikke alltid bare bare å være så offentlig som jeg er, men samtidig så elsker jeg jobben min så mye. Jeg vet jeg ville vært mer ulykkelig uten, så jeg vil absolutt si at det er verdt det. 

Hvor ofte trener du? 

3-5 ganger i uken. 

Hva gjør du med shaving når du bor med Morten? Blir det ikke veldig nuppete nedentil når man shaver så ofte? 

Jeg shavet meg like mye den perioden jeg ikke bodde med Morten, hehe. Jo, jeg blir ofte nuppete der nede, så jeg prøver å ikke shave så ofte som jeg vanligvis gjør. 

Hva liker du best med deg selv? 

Viljestyrken min. 

Har du noek eks-kjærester fra Tromsø?

Ja, det har jeg. Første gang jeg opplevde å bli forelsket var her, og vi var vel sammen i 2 år om jeg ikke tar helt feil. Så hadde jeg et fjortis-forhold etter det som kanskje varte i to måneder. 

Er du uvenn med noen av de andre bloggerne?

Nei, det vil jeg ikke si. Det er selvfølgelig noen jeg ikke har så mye til felles med, men jeg vil ikke påstå at jeg er uvenn med noen. 

Føler du at du og Andrea har mindre kontakt etter at hun flyttet ut? 

I den grad at vi ikke ser hverandre hver eneste dag ja, men vennskapet vårt har ikke endret seg på noen måter. Vi snakker sammen hver eneste dag og skal møtes med engang jeg kommer hjem <3

Har du noen gang følt at Morten vil dumpe deg for at dere ikke har så mye sex?

Nei, det har jeg ikke. Vi er veldig like på akkurat det punktet. Det er morsomt at alle bare tror deg er meg, men sannheten er at Morten og jeg er veldig enige når det kommer til samleie. 

Hvis du fikk spørsmål om å være med på Skal vi danse, farmen kjendis eller bloggerne, hva hadde du valgt? 

Bloggerne helt klart, så Skal vi danse på en andreplass <3

Tror du at du noen gang kommer til å angre på at du var med på Paradise Hotel? 

Nei, så absolutt ikke. 

Hvem har du best kontakt med av Isabelle og Martine Lunde? 

Jeg har god kontakt med begge, men så er Martine en av mine nærmeste venninner så naturlig nok blir det henne. 

Hvordan er du på fest? 

Jeg har myyye energi, så jeg tror kanskje jeg kan bli litt slitsom? Jeg kan også bli veldig dramatisk om noe kjipt skjer. 

23 kommentarer

23 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Kan ikke du snakke nordlending i en youtube video ellernoe? 😀 Synes så mange dialekter fra nordland er så fin, så mye mer “karakter” i det, er så gøy at du kan legge om når du vil!

  2. Skjønner om dette blir for personlig å svare på så bare overse det om du ikke ønsker å svare.
    Men hvor ofte ca har du og Morten sex? Jeg og kjæresten min har vært sammen ca 5 mnd lengre enn deg og Morten, men vi har sjelden sex. Noe som egentlig ikke gjør meg noe, da jeg ikke føler det er det som avgjør et godt forhold. Men likevel tar jeg meg i å stresse over om vi har mistet gnisten, da jeg vet andre har mye mer og oftere sex.

  3. Anonym: Hei du 🙂

    Hvor ofte vi har sex føler jeg er litt personlig å svare på, men mitt beste tips er bare å ikke tenke så mye på det. Jeg var veldig opptatt av akkurat det du skriver her i mitt tidligere forhold, noe som ødela veldig mellom oss. Jeg gikk alltid rundt med de tankene om at “alle andre gjør det hele tiden” og satt derfor et enormt press på både meg og han. Jeg hadde jo egentlig ikke behovet for sex mange ganger, men ble likevel sur/lei meg om han ikke ville for jeg følte at forholdet vårt var unormalt i forhold til mange andre.

    Spør du meg så vil jeg nok tro det er mer normalt enn vi selv tenker og tror, og jeg er helt sikker på at dere ikke vil miste gnisten av den grunn. Føler ikke du at det ikke gjør noe, så ville jeg ikke brukt en kalori på å tenke over det, og heller la det komme naturlig.

    Morten og jeg er ikke det kjæresteparet som er mest aktive, men gjør det når begge har lyst og det passer oss. Ingen av oss tenker over det, og jeg vil så absolutt påstå at vi har det veeeldig fint sammen selv om vi ikke har sex hver dag.

    Håper dette ga deg noen svar <3

  4. Hei Sofie! Titter innom bloggen din hver dag, finner stor inspirasjon der 😀 Jeg lurte på siden, du har bodd i Trondheim, om du hadde noen gode tips til å hvordan håndtere urimelige dørvakter på utesteder? :p Vanligvis er jeg ikke så opphengt i dette, men det var en på Lørdagen som var som var litt for urimelig synes jeg.. At han vet bedre enn meg hvordan formen min er, synes jeg ikke noe om. Hva er dine erfaringer med dette? 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *