EN EVIGHET SIDEN SIST

Categories Personlig

Jeg må bare beklage for at det er dårlig med nye bilder på bloggen, men sannheten er at livet uten fotografen min er ganske så vanskelig. Jeg har jo også vært i Tromsø en hel uke, og mamma er ikke akkurat den beste til å ta bilder (haha sorry<3). Det er heldigvis bare noen dager til Morten er hjemme igjen, så jeg lover at bloggen snart skal være tilbake til normalt. 

Jeg skal prøve å få tatt litt bilder i kveld ettersom at jeg skal møte både Martine og Andrea. Det begynner å bli en evighet siden jeg har hengt med de, så jeg gleder meg veldig til å se dem igjen. Jeg føler meg nesten litt slem som sier det, men det er så digg at Martine endelig er ferdig med dansingen. Det er liksom godt at hun har tid til å være sammen med venner igjen, noe jeg vil tro hun er ganske enig i selv. Skal vi danse er nok verdens kuleste opplevelse, men jeg vil nok tro at man kjenner litt på ensomheten også. 

Jeg ser det er mange som lurer på om Andrea og jeg har mistet kontakten, men sannheten er så enkel som at hun har blitt den nye meg. Hun er jo konstant på reisefot, så hver gang jeg har spurt om vi skal finne på noe, så er hun alltid på vei et eller annet sted. Jeg kan ikke si at jeg ikke forstår henne, for jeg reiser jo veldig mye selv. Det er jo kanskje en av de tingene vi virkelig skal sette pris på ved jobben vår, at vi har de mulighetene vi har. Jeg tar det i alle fall ikke forgitt, og er evig takknemlig for alle dere som gir meg denne muligheten. I love you <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *