BLOGGENE JEG LESER

Categories Blogg

Jeg tenkte at det var på tide med et nytt innlegg der jeg deler mine favorittbloggere, som ikke er mine nærmeste venninner som sånn sist gang. Det ble bare naturlig å nevne de med tanke på at jeg alltid sjekker bloggene til venninnene mine, men denne gangen ønsker jeg å nevne alle de andre jeg også titter innom.

Annais: En ryddig blogg med fine bilder har alt å si om du spør meg, og det er akkurat derfor jeg digger bloggen til Anna. Jeg synes også det er veldig spennende å lese om livet i Trondheim. Mye av grunnen er nok for at jeg er så glad i byen selv, men også for at jeg til tider synes at det kan bli litt mye Oslo med tanke på at 90% av bloggerne bor her.

Kenza: Om vi skal se bort i fra familielivet, så lever Kenza det livet som jeg selv elsker. Hun reiser masse, og det er hovedgrunnen til at jeg titter innom bloggen. Jeg elsker inspirasjon til bilder og reiser, så om du er lik meg på dette punktet ville jeg absolutt valgt å fulgt Kenza.

Henriette Honsrud: En Nouw-blogger som er kjempe inspirerende når det kommer til bilder og klesstil. Jeg synes også Henriette er en superfin jente som virker veldig jordnær, og det er nok det som har gjort til at jeg liker bloggen hennes så godt.

Erica Kvam:  Jeg vil nok si at hovedgrunnen til at jeg sjekker bloggen til Erica er den samme som Anna. Hun er flink med bilder, bor i Trondheim (hehe) og har en veldig fin klesstil som jeg eeelsker!

2 kommentarer

2 thoughts on “BLOGGENE JEG LESER

  1. Hav syns du om at Sofie Karlstad syns at typen din er den kjekkeste fra alle Paradise sesonger?

  2. Hva syns du om at Sofie karlstad syns at typen din er den kjekkeste av alle guttan fra alle sesongene av paradise?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *