HER ER VI PÅ SPØKELSESJAKT

Categories Blogg

Er ikke dette noe av det skumleste dere har sett på lenge så vet faktisk ikke jeg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive dagen i går, for den var virkelig helt sinnssyk. Jeg sitter med så mange inntrykk og spørsmål, samtidig som jeg er overbevist på at det finnes noe mellom himmel og jord som vi mennesker ikke kan forklare. Jeg har jo vært åpen med dere om at jeg er veldig overtroisk, og det jeg opplevde i går bekreftet bare alt jeg tidligere har trodd på. Om det er spøkelser eller om det er noe helt annet kan ingen av oss svare på, men noe er jeg helt sikker på at det er.

Jeg gleder meg så sykt mye til vi skal dele YouTube-videoen med dere, for på bare noen timer opplevde vi dytting, kommunikasjon og mye utslag på utstyret som brukes her. Vi ble faktisk så redd at det endte opp med at alle som befant seg inne i bygget måtte løpe ut. Jeg tror nok både Morten og jeg har fått testet grensene våre, for jeg kan love dere at vi har vært livredde. Vi har også fått spilt inn en tour til dere inne i hovedbygget som vil bli publisert i løpet av de neste dagene. Grunnen til det er for at dere skal få se bygget i dagslys og få en bedre forklaring på stedene vi besøker. Det har skjedd så mye på klippene vi har filmet live, så vi har rett og slett ikke hatt mulighet til å forklare det bra nok. Om du vil være en av de første til å se videoen, følg oss HER.

Til alle dere som er ekstra nysgjerrig, både Morten og jeg deler masse på Snapchat og Instagram <3 Vi snakkes i morgen.

8 kommentarer

8 thoughts on “HER ER VI PÅ SPØKELSESJAKT

  1. Hei 😊 er det på Dale dere er? Ser kjent ut da jeg ikke bor så langt ifra. Lykke til på dag 2.
    Hilsen kristine

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *