MATHANDEL I SVERIGE

Categories Blogg

Som dere vet så dro vi en liten gjeng til Sverige i går for å shoppe litt, så Morten og jeg bestemte oss for å handle inn alt vi trengte av mat der. Skal jeg være helt ærlig med dere så har jeg aldri shoppet noe særlig mat i Sverige da jeg har mine faste produkter jeg må ha på butikken hjemme i Norge, men jeg innså vel i går hvor mye jeg har gått glipp av. Jeg vet ikke hva det er, men jeg er bare så glad i norsk mat. Ironisk med tanke på at jeg lever for å være i utlandet, men ingenting slår for eksempel Norvegia sin gulost <3 <3 Men shit så mye bedre utvalg de hadde av vegetarmat der!

De selger halloumi i Norge også, men det var utrolig mye billigere i Svergie. For dere som ikke har prøvd denne herligheten før så er det noe av det første du må kjøpe på butikken når de åpner igjen. Dere vet den burgeren jeg alltid snakker om på Max? Det er halloumi. 

Sist men ikke minst, JEG FIKK KJØPT MEG ET HELT BRETT MED CANADA DRY!! Jeg ble helt avhengig av det da vi var i Mexico, men det har nesten vær umulig å få tak i det hjemme i Norge. De solgte det en periode på Yummy Heaven ved meg, men jeg har ikke funnet det der på et par måneder nå. Dere kan derfor tro jeg er overlykkelig nå som jeg har med meg et helt brett hjem 😀

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *