NOEN HEMMELIGHETER

Categories Blogg

♥ Jeg visste at Petter skulle være med på Paradise Hotel, og det var sånn jeg skjønte at det ville sjekke inn flere gutter da jeg ikke fant bildet hans på baren. Vi visste jo hvem hverandre var fra før av, så det var også den eneste grunnen til at jeg løp da Petter kom. 

♥ Den ene gangen da jeg var i Los Angeles så ble vi kastet ut i ørkenen av en veldig kjent person, som forresten var idolet mitt da jeg var barn. Vi kan vel si det sånn at han ikke er idolet mitt nå lengre :)) 

♥ Om jeg er i en dårlig periode så kan jeg ikke drikke alkohol med bobler, rett og slett for at jeg blir ekstremt følsom, ganske dramaqueen og kan bli litt kranglete. Jeg har hørt at det er mange som ikke tåler å drikke bobler, så det ligger vel kanskje noe i det? 

♥ Da jeg var rundt 12 år så gikk jeg rundt å løy om at jeg var født i 94 istedenfor 95. Vet dere hva grunnen var? For at du var KUL om du var født i 1994, det var helt seriøst en greie. Hvor utrolig rart er ikke det??? hahaha

♥ Jeg våkner alltid opp med fylleangst, selv om jeg vet 100% at det ikke har skjedd noe. Jeg kan helt seriøst dra edru ut på byen, men likevel våkne opp å føle at noe ubehagelig skjedde. 

♥ Møter jeg et dyr eller menneske som har det vondt, så kan det prege meg skikkelig i flere dager etterpå. For mange år tilbake så møtte jeg en mann på Gran Canaria som gikk rundt å solgte forskjellige ting for å tjene penger. Jeg hadde ikke en eneste krone da jeg møtte han, så jeg stresset tilbake til hotellet for å hente penger slik at jeg kunne kjøpe noe av han. Jeg fant han aldri igjen, og det tok kanskje en uke før jeg klarte å gi slipp på den dårlige samvittigheten. 

♥ For mange år tilbake så var det noen som satt seg ned for å tisse rett utenfor politistasjonen, jeg prøvde derfor å være et godt menneske å fortelle at det kanskje ikke var så lurt å sette seg ned akkurat der. Jeg vet ikke helt hva jeg gjorde galt, men det endte i alle all med at hun tørket tisset sitt på meg. 

3 kommentarer

3 thoughts on “NOEN HEMMELIGHETER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *