SLIK FIKK VI MØTE KRIS OG KIM KARDASHIAN

Categories Reise

Som jeg har fortalt dere tidligere så kan virkelig ALT skje i Los Angeles, absolutt ALT. Det er helt merkelig at du bare kan gå på en restaurant eller utested, så kan du plutselig ha en kjent person på bordet ved siden. I dag bestemte vi oss for å dra på Kim sin pop up shop for å handle litt sminke, OG HVA SKJEDDE SÅ? Vi kunne ikke forstå hvorfor det plutselig var så mange vakter på senteret og hvorfor alle plutselig oppførte seg så rart, men noen minutter senere skjønte vi hvorfor. Kim og Kris Kardashian kom plutselig gående, HVOR FORBANNA SYKT ER IKKE DET? 


SE PÅ DETTE

Alt jeg kan si er at Kim er utrolig pen i virkeligheten til alle som måtte lure på det. Jeg vet det snakkes mye om at Kardashian familien alltid redigerer bildene de tar med fansen for at de tydeligvis ikke ser “like bra ut i virkeligheten”, men det gjorde virkelig Kim. Skal jeg være helt ærlig med dere så synes jeg det var mye kulere å se Kris, for hun digger jeg. Jeg tror helt ærlig ikke at det har gått opp for meg at jeg har møtt de, herregud så sykt. Dere kan forresten adde meg på Snapchat om dere vil se videoene: SOFIEEEC.

Jeg handlet forresten sminke for over 4000 kroner i dag, hehe ups. Jeg skal teste alle produktene til Kim når jeg kommer hjem på en YouTube-video slik at dere får se. WUHU <3

21 kommentarer

21 thoughts on “SLIK FIKK VI MØTE KRIS OG KIM KARDASHIAN

  1. Da gleder jeg meg til bildene av deg sammen med de og høre hva dere har pratet, siden du har MØTT de 🙂
    For på bloggen her så virker det som du har sett de, kult nok det men veldig stor forskjell – til og med for bloggere.

  2. Jeg dør hahahaha! Du må virkelig lære deg forskjell på å SE noen og å MØTE noen. Det er stor forskjell, så det blir helt feil å skrive at du møtte Kris JENNER* og Kim Kardashian med mindre de kom bort og så rett på deg eller snakket til deg. Trist at dagens bloggere ikke klarer skrive rett norsk.

  3. Må bare poengtere; dere SÅG dem, er en forskjell på å se en person og å faktisk møte en person.

  4. Ehh, hvorfor er det altid deg og Ine på bilder eller videoer du tar på Instagram? Aldri sett deg og Isabell ta et bilde sammen eller video, hva er greia??

  5. Som ett vært menneske som har fulgt m på Kim,å alle sesonger av familien fra 2006..så vet man via dem,at et pop’up,betyr det ordet.. SÅ TOK DU DEG EN TUR TIL LA.. OG DER VAR HUN….Penger kan kjøpe mye..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *