EN HEMMELIGHET JEG EGENTLIG IKKE SKULLE FORTELLE

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

GJEETT HVEM SOM HAR SHOPPET? HEHE. Jeg går ikke over hvor mye fint Nelly har fått den siste tiden, jeg føler virkelig ikke at jeg gjør annet enn å klikke hjem klær. Jeg tenkte forresten å fortelle dere en liten hemmelighet som jeg egentlig hadde bestemt meg for å ALDRI skrive på bloggen da noen av dere er FBI på deltid. !Jeg skal ikke shoppe klær frem til Isabel og jeg reiser til L.A i Oktober!. Jeg må virkelig begynne å spare penger nå, så da har jeg ingen andre valg enn å skjerpe meg. Det er viktigere å investere i en leilighet enn masse klær, det tror jeg vi alle er enig i. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY 


Badedrakt. HER / Sett. HER / Badedrakt. HER


Jakke. HER / T-skjorte. HER / Jakke. HER


Sokker. HER / T-skjorte. HER / Bukse. HER

Nelly har forresten 3 for 2 på ALT av undertøy. Du kommer direkte til tilbudet HER


Topp. HER / BH. HER / Body. HER

6 kommentarer

6 thoughts on “EN HEMMELIGHET JEG EGENTLIG IKKE SKULLE FORTELLE

  1. Sjekker du om klærne er tilgjengelig i flere størrelser når du legger ut linker fra nelly? Noe av det undertøyet du har lagt ut her har de kun igjen i de minste størrelsene.

  2. Tuller du? Denne clickbait’n altså.. Gidder ikke komme innom her like ofte som før pga av det, selv om jeg egentlig liker bloggen din veldig godt når du skriver ordentlige innlegg. Jeg synes det blir litt villedende og mer og mer likt sraad og mammatilmichelle, og deres overskrifter går meg og mange flere på nervene… : (

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *