FEM TING JEG VILLE FORTALT MEG SELV SOM UNG

Categories Blogg

❤️De tingene som kanskje virker vanskelig å flaut nå, vil ikke bety noe som helst etterhvert. Du behøver ikke en Canada Goose som forresten står bak dyremishandling for å være kul og det er ikke flaut at du ikke har de tingene “alle” andre har. Jeg vet du synes det er flaut at mammaen din ikke har bil og lappen, men det gjør deg ikke noe mindre kul for at du tar bussen. De som eventuelt måtte le av deg vet ikke bedre selv, og er mest sannsynlig like usikker som deg. Det er forresten en god egenskap å ikke få alt som barn, for det er på den måten du lærer deg å jobbe for de tingene du virkelig vil ha. Du er heldig som har en helt fantastisk mor som alltid stiller opp for deg, og du vil være takknemlig senere for at du fikk kjærlighet fremfor penger.

❤️Ikke la din egen usikkerhet gå utover andre. Du vil ikke føle deg noe bedre av å være slem mot noen, og det er absolutt ikke et must å bli kjent med de kule. Du vil aldri angre på å være snill mot noen, men du vil derimot angre om du skulle gå så langt å såre noen andre. Det er ikke greit å være slem mot andre, og det heller ikke greit å dømme noen etter utseendet. Stå opp for deg selv og andre, det vil du komme langt med.

❤️Ikke stress med å bli voksen, for det er noe du skal være 80% av livet ditt. Det kommer en tid der du skal få deg kjæreste, date, flørte, feste, bruke sminke, men det er ikke enda. Du vil en dag angre på at du ikke brukte mer av barndommen og ungdomstiden på å være barn/ungdom. Alle aldre har sin sjarm, og før du vet ordet av det så sitter du med egen leilighet, bil, huslån og ikke lengre kan være så fri fra ansvar som det du engang var.

❤️Aprops kjæreste, det er absolutt ikke noe du trenger å stresse med når du er så ung. Du har nok av tid til å finne “den rette” og være forelsket. Du føler kanskje nå at du aldri vil finne en som han, men jeg kan love deg at du en dag ikke vil tenke på han mer. Den smerten du kjenner på akkurat nå vil ikke være evigvarende, så vær så snill å ikke la han dra deg ned. Det er mange fikser i sjøen, og du vil møte både de som gjør det godt, men også vondt. Det er ikke verdens undergang å bli avvist av noen, og du er absolutt ikke stygg for at en person ikke liker deg.

❤️Om du får muligheten i løpet av videregående til å studere noen måneder eller et år i utlandet, GJØR DET!! Du kommer til å få så mange nye erfaringer, og du vil nok aldri angre på at du tok akkurat det valget.

10 kommentarer

10 thoughts on “FEM TING JEG VILLE FORTALT MEG SELV SOM UNG

  1. Ååå Sofie❤ Det var et skikkelig fint blogginnlegg!❤ Jeg begynte og gråte når jeg leste det😢 Du er så tøff og modig!💪 Fortsett med det du gjør! Du er ett godt forbilde for meg og mange andre!❤ Takk for at du gjør det du gjør!😊 Ett spørsmål kan du komme til Alta en gang?😀 Jeg har sååå lyst og møte deg! Fra din aller aller aller største fan!💕

  2. Søte!😍 Så enig! Jeg er også takknemlig nå for at jeg ikke fikk alt jeg ønsket meg som liten! Setter mye mer pris på alt man får til selv som voksen da! Blir mer selvstendig! Elsker det! Klem❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *