GRUNNEN TIL AT JEG IKKE HAR REIST HJEM ENDA

Categories Blogg


Dette er sånn jeg så ut for nøyaktig et år siden, HVA F*EN SKJER MED HÅRET MITT???? HAHA

Jeg kjenner virkelig på at det kanskje er på tide å komme seg til hjem til Oslo å få litt rutiner i hverdagen min igjen. Jeg har vært i Tromsø i godt over 2 uker nå som er en ny rekord for min del haha. Jeg kan med hånden på hjerte ikke huske sist jeg var i Tromsø så lenge, til og med ikke det året jeg skulle reise til Mexico å være borte i 2 måneder.

Grunnen til at jeg har vært her så lenge er rett og slett for at jeg har hatt behovet for å koble helt av, noe jeg har fått gjort 100%. Det er vel derfor på tide å komme seg hjem til Oslo nå, jeg må bare psyke meg opp med tanke på at jeg må fly sammen med Celine hehe… Heldigvis er Morten her, noe som gjør flyturen litt tryggere ♥

Jeg har en hel del som venter på meg hjemme i Oslo som jeg ikke får gjort her, selv om jeg gjerne kunne vært her en uke til. Jeg føler nesten at jeg er tilbake til den tiden der man hadde juleferie, der du ikke hadde noen forpliktelser og det enste du gjorde var å sove. Jeg har nesten hatt det sånn, bare at jeg har vært flink til å holde på noen av rutinene mine sammen med bloggen.

Jeg har forresten 12 timer med dødtid i morgen, så jeg hadde blitt veldig takknemlig om du kunne ha kommet med ønsker til blogginnlegg og YouTube-videoer. Takk på forhånd ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “GRUNNEN TIL AT JEG IKKE HAR REIST HJEM ENDA

  1. Hei, elsker bloggen din! Tror du at du kunne hatt bildene som ikke kom på bloggen innlegg? Det er så gøy ahahah❤️❤️Du er et veeeldig bra forbilde, og du inspirerer meg!

  2. Hei ville bare si att du er vreeeldig pen jeg heter Frida og er 10år hvis du ser denne så pliz skriv tusen takk🐱da er du veldig dnill❤️kan jg få dg på snapchat pliiiiiiiiz🎆🎆❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *