JEG SVARER PÅ NOEN AV SPØRSMÅLENE DERES

Categories Blogg


Hva var det beste med å være singel i jula?

Jeg sparte noen tusenlapper på julegave som jeg ikke måtte kjøpe 😅

Ser du fortsatt på Andrea som en god venninne?
Ja, det gjør jeg så absolutt. Vi bodde sammen i over et år, og har vært der for hverandre både i opp og nedturer. Jeg slutter ikke å være glad i noen selv om man ikke har like mye kontakt, og jeg er helt sikker på at når corona forsvinner så vil vi møtes masse igjen. Jeg er så glad for at Andrea har flyttet tilbake til Oslo 😍

Har du “en type” gutt du gjerne faller for?
Jeg har alltid trodd at jeg har det,  men når jeg ser tilbake på de jeg har vært sammen med så er det ikke så veldig mange likhetstrekk. Jeg tror nok derfor at jeg går mer etter personlighet, og ikke leter etter en som “oppfyller krav” jeg har satt meg.

Har du vært med noen over en lengre periode etter du ble singel?
Ja, det har jeg vært.

Når var sist gang du gråt? og hvorfor gråt du? 
Det var da jeg så på “Love Actually” og han ene står med CD-spiller og plakater utenfor døren til hun som er gift 🥺 so sad.

Hva er favorittmaten din?
Det må nok være taco ettersom at jeg aldri blir lei.

Hvem var den siste som ringte deg?
En… venn haha.

Hva er rutinene dine på morgenen når du våkner?
Jeg står opp rundt 07.00, går rett på badet for å stelle meg, kler på meg treningsklær, drikker en Celsius også drar jeg rett på trening.

Hva liker du best, sove sammen med noen eller alene?
Det spørs veldig hvem det er. Om det er en gutt jeg er sammen med/dater så elsker jeg å sove sammen, men om det er med venninner så liker jeg best å sove alene haha. Jeg er veldig glad i at noen holder rundt meg når jeg sover, det er så koselig.

Hva er din største frykt?
Miste noen jeg er glad i.

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG SVARER PÅ NOEN AV SPØRSMÅLENE DERES

  1. Er ikke morgentur med Celine en del av rutinene også? <3 Er hun i fin form nå? Du er flink som står opp tidlig og trener!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *