LOVE ISLAND, LEGGE NED BLOGGEN OG REISE

Categories Blogg

🖤 Jeg ser at jeg har fått noen spørsmål om jeg tenker å legge ned bloggen, og om jeg er redd for at blogg skal dø ut. Jeg vet ikke hvor lenge jeg har tenkt å blogge, men jeg skal gjøre det så lenge det gir meg noe. Livet er fort kort til å gjøre noe man ikke liker, så vil denne plattformen en gang i fremtiden gi meg mer negativt enn positivt så kommer jeg nok ikke til å fortsette. Jeg elsker likevel å blogge, og kommer absolutt ikke til å gi meg før jeg føler for det selv. Det er jo åpenbart at blogg ikke er det det en gang var, men jeg tror likevel ikke det kommer til å dø ut. Jeg synes det er hyggelig å kunne lese innlegg, samtidig som jeg kan se videoer på YouTube og like bilder på Instagram. Jeg føler ingen av de andre plattformene er like personlig som blogg, og det er det som gjør det så fint.

🖤 Jeg vurderer å booke reise til Budapest i februar for å besøke Julie. Billettene koster jo ingenting, jeg får bo gratis og det er billig å leve der. Jeg har jo bestemt meg for å spare masse dette året, og kan derfor ikke unne meg x-antall ferier som koster flere tusen. Jeg tror derfor en liten weekend til Budapest kan være midt i blinken, er dere ikke enige?

🖤 Jeg får skikkelig ro i sjela av å reise hjem til Tromsø. Jeg vet ikke hvorfor, men det er akkurat som alt av stress bare slipper taket med engang jeg kommer hit. Jeg tror jeg hadde hatt godt av å flytte hjem for et lite år, hehe. Jeg forstår faktisk ikke hvorfor jeg ikke bodde hjemme i 1-2 år da jeg va sånn 20 slik at jeg bare kunne reise verden rundt uten å ha så mye ansvar hengende over meg. Jeg flyttet jo hjemmefra da jeg var 18 år, og det har på en måte alltid vært naturlig for meg å bo for meg selv.

🖤 Denne sommeren har jeg lyst til å utforske Norge mer. Jeg har ekstremt lyst til å kjøre Norge “rundt” og besøke idylliske plasser. Jeg har blant annet lyst til å dra til Lofoten, Hardanger, Finnmark og Kristiansand. Lofoten er helt klart nummer en på lista, og jeg har snakket så lenge om å reise dit.

🖤 Det er utrolig mye som skjer de neste månedene, og jeg har så mye fint å se frem til. Jeg reiser snart til Åre etterfulgt av en jentehelg i Oslo sammen med Elise. I februar skal jeg mest sannsynlig besøke Julie i Budapest, også reiser Elise og jeg bort i 2 uker!! Når vi kommer hjem er det bare to uker til vi jentene reiser til Monaco for å feire bursdagen min. Etter det er det påskeferie, 17 mai også sommerferie. Jeg elsker at jeg har så mye moro å se frem til de neste månedene. Jeg er heldig <3

🖤 Jeg synes det er litt morsomt å se at Love Island har fått så mye kritikk allerede. Jeg er helt enig med at de første episodene ikke har vært så morsomme, men det er jo svært få programmer som har en helt syk start. Det tar jo litt tid før deltakerne føler seg komfortabel rundt kameraene, blir kjent med hverandre og tør å by på seg selv. Jeg føler man må gi det litt flere dager før man begynner å hate med en gang. Jeg tror det kan bli veldig bra jeg!

8 kommentarer

8 thoughts on “LOVE ISLAND, LEGGE NED BLOGGEN OG REISE

  1. Herregud så lik du og Nora fra love Island er. Trodde først det var deg når jeg så et klipp!

      1. Haha syns dere er veldig like, hvert fall på enkelte klipp og bilder. Bare hyggelig ment da, utrolig vakre begge to 🙂

          1. Gøy at du ble så sur når sååå mange sa du ligna på Sarah fra ex, men når 1 person sier du ligner på Nora er det så koselig.. begge er pene og ingen av delene burde man bli sur over.. ikke vits å si at du ikke ble skuffet og irritert over det, når det var så tydelig for oss alle. Stor klem fra noen som følger deg, pleier å holde munn og støtte deg, men fikk litt nok

  2. Ser ikke noe liket med hun å nora 🙊 så sant det ikke e kommet inn en ny en etter de 2 første episodene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *