NOEN FAVORITTER FRA NELLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Er det noe jeg har bestemt meg for så er det at jeg skal bli flinkere til å poste litt mer outfits på bloggen. Jeg merker at jeg har blitt mye mer sløv nå som jeg ikke har like mye hjelp til å ta bilder som sånn før. Jeg har faktisk vært inne på tanken om å finne meg en fotograf som kan hjelpe til, spesielt nå som jeg skal “bosette” meg i Tromsø. Gjerne rop ut om dere vet om noen eller liker å ta bilder selv 💕 Jeg tenkte uansett at jeg skulle vise dere mine favoritter fra Nelly, for de har fått inn så mye fint nå som høsten begynner å nærme seg 😍

Genser HER (40% rabatt)

Kjole HER (50% rabatt)

Joggebukse HER

Kjole HER

Genser HER

Jakke HER

Topp HER

Sett HER

Genser HER 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *