SLIK SER STUA OG KJØKKENET UT NÅ

Categories Blogg

Jeg husker ikke om jeg har fortalt dere det eller ikke, men Morten og jeg ble enige om at vi skulle male halve stua for en stund tilbake. Jeg ønsket ikke å begynne å male kjøkkenet selv da jeg var redd for å ødelegge innredningen, så jeg la derfor ut en annonse på mittanbud. Det tok ikke lang tid før vi hadde et par stykker på befaring, og jeg endte med å bruke et firma som heter Foss Maleservice. Dette er ikke reklame om noen skulle tro det, men jeg vil bare anbefale videre da jeg er superfornøyd med både service og pris.

Grunnen til at vi ønsket å male mer var for at vi synes det ble litt lite og kjedelig å bare ha en vegg i mørk, så vi bestemte oss for å dra den utover kjøkkenet også. Jeg er jo en sånn person som helst vil ha farger på veggene mine, så det holdt ikke bare med å male stua og kjøkkenet. Jeg ville også ha litt farger i det man kom opp i stua, så vi endte opp med å male i trappeoppgangen også.  Morten sendte meg bildene av leiligheten i går, og jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg elsker det. DET BLE SÅÅÅ FINT!! Det var utrolig deilig å bli kvitt den kjedelige hvite fargen, og endelig få et litt mer mørkt preg over stua og kjøkkenet. For dere som lurer så har vi brukt fargen “sophisticated blue” bak sofaen og på kjøkkenet. Så har vi brukt “byge” ved trappen. Begge fargene er fra Jotun, og jeg er ganske sikker på at vi valgte med matt overflate.

0 kommentarer