TANKER RUNDT BLOGGEN OG FREMTIDEN

Categories Blogg

Jeg har fått en del spørsmål om hva jeg tenker å gjøre den dagen bloggen dør ut. Skal jeg begynne å studere eller få meg en vanlig jobb? Svaret er nei. For det første så tror jeg nok ikke bloggen dør ut bare sånn plutselig, og selv om det kanskje ikke vil være der fokuset mitt ligger 100% om mange år frem i tid, så vil jeg alltid bruke plattformen jeg har klart å bygge opp. Bloggen er babyen min, og den kommer til å være hovedgrunnen til alt som har skjedd og som skjer meg senere i livet. Det var her alt startet, og det vil for alltid være viktig for meg. 

Jeg har jo snakket lenge om at jeg vil utvikle meg, noe jeg jobber med hver eneste dag. Jeg vil investere og starte firmaer, og jeg vil bli enda flinkere på You-Tube. Det er jo trist å si, men jeg tror nok You-Tube vil ta over for blogg om noen år. Vi mennesker blir jo bare mer og mer “lat”, noe som gjør at vi mest sannsynlig ikke kommer til å orke å lese blogg i like stor grad om noen år frem i tid. Det er jo bare å se hvilken utvikling You-Tube har hatt i andre land, og det er bare spørsmål om tid før det vil skje i Norge også. Nei, jeg sier ikke at blogg dør ut, men jeg tror at You-Tube vil være mer mektig enn blogg om noen år. 

Heldigvis for meg så har jeg virkelig begynt å elske You-Tube, og jeg gleder meg skikkelig til at Morten og jeg skal utvikle oss der. Vi begge har snakket om at vi er skikkelig bitter på at vi ikke var flink til å oppdatere mens Paradise gikk på TV, men jeg var mer opptatt av bloggen (noe jeg selvfølgelig er veldig glad for), og han var mest opptatt av å… sove og kose seg hahah! Det er jo ikke akkurat noe nytt, for de aller fleste bruker månedene etter innspilling til å bare kose seg. Det er jo en tid av livet man aldri får igjen, så det er jo faktisk veldig viktig å nyte det mens man har det. 

Hvor jeg er om 10 år kan jeg dessverre ikke fortelle dere, men jeg vet at jeg kommer til å være nøyaktig der jeg ønsker å være. Jeg vet hvor ekstremt heldig jeg, og jeg kommer aldri til å ta plassen min forgitt. Jeg jobber derfor hardt mot nye mål hver eneste dag, og jeg gleder meg veldig til å ha med dere på denne lange reisen! Jeg har faktisk klart alle de tre målene jeg satt meg for i år, så jeg har nettopp skrevet ned tre nye som jeg nå skal jobbe hardt for å fullføre.

Ps: grunnen til at jeg skriver You-Tube er for at det er et eller annet som er klikk med WordPress, så hver gang man skriver det ordet uten å dele det opp så blir det store mellomrom mellom hver setning 🙁

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *