VI ER MED PÅ EN NY SESONG AV BLOGGERNE

Categories Blogg

Er det noe jeg er veldig takknemlig for, så er det at vi slapp å holde denne hemmeligheten for oss selv i en evighet, MEN VI ER MED PÅ ENDA EN SESONG AV BLOGGERNE! Jeg er så utrolig glad for å være med på en så fantastisk produksjon, og jeg gleder meg bare så mye til at dere skal få bli enda bedre kjent med meg. 

Skal jeg være helt ærlig med dere så var det skikkelig vanskelig å filme i starten, for jeg merket ganske fort at det var krevende å slippe noen så tett innpå meg igjen. Det skal likevel sies at Bloggerne er noe helt annet enn Paradise Hotel, og med engang jeg innså det så var det mye lettere å la dere bli bedre kjent med meg. Teamet som jobber med dette er også helt fantastiske, og man er heldigvis så komfortabel rundt de at man glemmer kameraene helt. 

Nå som jeg har blitt ordentlig trygg foran kameraet igjen så vil dere få bli enda bedre kjent med meg, noe jeg gleder meg til. Husker dere forresten det jeg snakket om i går, som skulle skje i Tromsø? Bloggerne skal være med å filme, så endelig skal dere få vite mer om den siden av meg også. Dere skal få møte litt familie, se hvor jeg har vært oppvokst og endelig få høre meg snakke Nord-Norsk. 

Jeg håper i alle fall at dere er like happy som meg, og at dere er fornøyd med den nye sesongen. Jeg er i alle fall kjempefornøyd med casten, og tror vi kommer til å bli en god og morsom blanding av mennesker. Jeg skal i alle fall prøve å ha litt mindre sminkeskille og synlige extensions, også kan jeg love dere at Ariana Grande kommer seg på bloggerne i neste sesong også, WUHUUU.

Om du har noen spørsmål, så er det bare å legge igjen en kommentar 🖤 

15 kommentarer

15 thoughts on “VI ER MED PÅ EN NY SESONG AV BLOGGERNE

  1. Blir spennende å følge med på!! Et spørsmål som ikke relaterer bloggerne.. er du å Sara/Sarah sol sjekket inn på ex on det beach denne uken søstre eller i slekt? Ble helt paff når jeg så hvor mye deres lignet!

  2. Ble gla å høre at du å Morten skal være me i ny sesong😁👏🏻Glede mæ til å følge me dokker😁

  3. Så utrolig gøy! Har enda ikke fått sett siste sesongen da jeg begynte å se alt på nytt igjen for en liten stund siden, hehe! Men gleder meg til å se deg på skjermen. 😀

  4. Åååå, så bra! Håpet å se dere videre! Skikkelig göy å se dere i bloggerne altså! Wiiiii! Stor klem til gode, fine deg! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *