Ventet så lenge på dette

Categories Hverdags


Jakke// Only  Genser // Vero moda

Beklager for et alt for sent blogginnlegg idag, men jeg har vært opptatt helt fram til nå. Jeg var først på jobb før turen gikk rett til byen for å møte min kjære bestevenn. Stine flyttet fra Trondheim i august, og jeg har ikke sett henne siden. Det var utrolig godt å se henne igjen, og denne dagen har jeg ventet lenge på. Vi bestemte oss for å spise lunsj, så vi prøvde ut Frati som ligger midt i Trondheim sentrum. Det jeg ikke visste var at Frati har italiensk mat, noe som jeg IKKE syntes er spesielt godt. Så som dere sikkert skjønner så falt det ikke helt i smak, men maten var helt ok. Jeg har aldri vært fan av kjempe tynn pizza bunn med fancy skinke på, eller pasta med masse forskjellig i. Selvfølgelig kan man bestille pasta carbonara, men det må jo være verdens kjedeligste rett, haha. Men nå skal kresne meg ta over sofaen å slappe litt av før en ny dag på jobb imorgen.

Ha en fin helg alle sammen ♥

#høst #fredag #blogg #helg #hverdag

29 kommentarer

29 thoughts on “Ventet så lenge på dette

  1. Høres og ser ut som du har hatt en fin dag 🙂 Ønsker deg en fin fredagskveld videre og en fin helg 🙂

  2. Koselig å treffe igjen venninnen din da, uansett maten 😀 Jeg er skikkelig kresen selv jeg.. Masse jeg ikke liker 😮 ha en fin dag 🙂

  3. Hehe, nei! Etter jeg har hatt i extensions i 3 uker er jeg dritt lei av langt hår, men etter en uke begynner jeg å savne langt hår 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *