Hva skulle jeg gjort uten?

Categories Hverdags

Jeg er så fornøyd med det nye kameraet jeg kjøpte meg for noen uker siden. Jeg har hatt speilreflesk i alle år å syntes det kan være utrolig tungvindt. Jeg er alltid avhengig av at noen tar bilde av meg ellers får jeg det ikke til. Er det noen som får til selfies med et speilrefleks? haha. Selvutløser blir aldri en suksess heller. Jeg har kamerastativ så burde  vel egentlig ha fått det til. Men etter at jeg kjøpte meg et lite søtt kamera er det jo så enkelt å ta bilder. Er sikkert litt kjedelig å bare se selfies av meg i hvert eneste innlegg haha. Mamma er verdens dårligste til å ta bilder så derfor orker jeg ikke å spørre engang. Sorry mamma ? Så med engang jeg kommer hjem igjen blir det litt mer variert. Vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten det lille kameraet mitt akkurat nå. 

Hva syntes dere om outfiten min ? Det som er så deilig med å være hjemme hos mamma er at jeg faktisk har tid til å gå kledd akkurat som jeg vil. Det er nesten ingenting som skjer, derfor kan jeg være så stygg jeg bare ønsker. Jeg håper at det noen gang skal bli en trend å gå kledd som dette, det hadde virkelig vært drømmen. Tenk å slippe stresset med å finne ut hva man skal ha på seg på en lørdagskveld. Der du bare kan ta på deg kosebuksa så er du klar haha. Det hadde vel egentlig vært ganske kjedelig, for det er jo utrolig gøy å pynte seg. Så lenge det ikke er jul. For da ligger jeg på sofaen med godteskåla på fanget. 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Hva skulle jeg gjort uten?

  1. Merker at julen har startet, har vært på farten i hele dag å det første jeg gjorde når jeg kom hjem nå i stad var å dra på meg joggebukse og en svær t-skjorte 🙂 haha Håper du får en super julaften i morgen <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *