Det har alt å si

Categories Ikke kategorisert

Jeg tror jeg hadde veldig godt av å møte en gutt som Gabriel, for å få litt motstand og kanskje litt mer balanse? Jeg er en utrolig stressa person, jeg stresser over alt i denne verden. Har jeg fri en dag stresser jeg med å komme meg så tidlig som overhodet mulig på trening for å slippe unna rushet på ettermiddagen. Det er så absolutt ikke rart jeg aldri føler meg uthvilt, for jeg lar aldri kroppen min slappe av. Gabriel er helt motsatt av meg igjen. Dere kan tro jeg så og si aldri har kommet forsinket til noe i hele mitt liv, helt til jeg møtte Gabriel. Jeg har aldri møtt en person som tar ting så med ro, hvordan er det mulig ? Jeg tror helt ærlig ikke han kan stresse, for de to årene vi har vært sammen har jeg aldri sett det før. 

Etter jeg møtte han har jeg blitt litt flinkere til å slappe av litt, sånn som i dag. Slappe av i sengen med serie, noe godt og drikke, nydusjet og lukten fra fuktighetskrem som fyller rommet. Er ikke dette en herlig start på dagen så vet ikke jeg. Jeg merker det godt på humøret når jeg velger å ta meg god tid istedenfor å stresse sånn hele tiden. Hvordan dagen min starter har faktisk alt å si for hvordan humøret mitt er resten av dagen. Kanskje derfor jeg er så mye sur? haha neida. Jeg er alltid en solstråle, i promise. 
 

1 kommentar

1 thought on “Det har alt å si

  1. Jeg også er en veldig stresset person, men har etterhvert begynt å nyte dagene mine litt mer 🙂 Starten på dagen din så virkelig fantastisk ut! 🙂 Håper du har hatt en herlig fredag så langt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *