The struggle is real

Categories Reise

Da har vi nesten akkurat kommet inn døren etter å ha vært på nattmarked. Jeg må si jeg er litt skuffet etter å ha hørt så utrolig mye bra om nattmarkedet, og at det er noe man MÅ oppleve. Min personlige mening er at det så absolutt ikke er noe man må oppleve. Det var så absolutt verdt turen dit, men jeg vil ikke si at det er noe must. Små butikker med billige klær finner man overalt her i Hua Hin, så man trenger ikke å dra på nattmarked for å kjøpe det. 

Ellers har jeg klart å bli solbrent etter kun 2 dager her. Jeg var nok litt for tøff når jeg la meg med solilje, men jeg var helt sikker på at det kom til å gå bra i og med at det var faktor 15, og jeg blir aldri solbrent. Trodde jeg i allefall… I skrivende stund sitter jeg i sengen, alt annet er så utrolig vondt. Jeg syntes nesten det er flaut å gå ut døren, da jeg ser ut som en tomat. Jeg er også så brent at det glinser av meg, noe som får meg til å se svett ut 24/7. Nå skal jeg prøve å sove, også håper jeg at jeg våkner opp i morgen litt mindre rød. The struggle is real er alt jeg har å si haha. God natt ♥

 

5 kommentarer

5 thoughts on “The struggle is real

  1. Åhhhh, er det banan/nutella pannekake ting? :O
    Jeg hadde sånn når jeg var i Thailand i forfjord, og har cravet det siden! :O Håper du koser deg masse videre i thailand 🙂

  2. Så ut som god mat da hvertfall, bare kjedelig markedet i seg selv var skuffende :-/
    off, det er vondt å være så solbrent. Selv blir jeg egentlig ganske lett solbrent, men er flink å smøre meg så jeg ikke blir det. Hadde likevel en episode der både jeg og en del i familien sovnet nede på stranden, og noen ute i sjøen på flytemadrasser, og alle endte opp hummerrøde. Huff x)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *