Around the corner

Categories Reise

I dag dro vi på et fjell her i Hua Hin for å se på aper. Det var virkelig en utrolig opplevelse. Vi hadde lest før vi kom dit at apene kunne være ganske pågående og frekke, noe de så absolutt var. De stjal både pose, is og mat hahah. Jeg har tatt masse bilder, så jeg gleder meg skikkelig til å vise dere. Ellers har jeg bare slappet av i dag. Jeg er ikke like solbrent som i går, men smertene er verre i dag. Jeg kan ikke være for lenge i sola da det begynner å svi på hele kroppen, så mye av tiden har gått til å være på hotellrommet og kjøpesenteret i Hua Hin, ikke veldig spennende. Jeg får bare håpe på en bedre dag imorgen !

Vi dro også på en liten sightseein tur, og gjett hva vi fant? En MYE finere strand enn den som er ved hotellet vårt. Det beste er at denne stranden bare er rett rundt hjørnet, så det tar absolutt ikke lang tid å komme seg dit. Vet ikke helt hva vi skulle gjort uten scooter, da hadde vi nok ikke oppdaget halvparten av hva vi har sett til nå.
 

5 kommentarer

5 thoughts on “Around the corner

  1. Det må jo være en fantastisk opplevelse! Ja, bortsett fra å være solbrent da… Stakkars deg <3 Men bildene dine er nydelig og du ser faktisk veldig sommerfin og fresh ut 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *