My new..

Categories Innkjøp

Her har dere noen av innkjøpene mine fra Bangkok, jeg er såå fornøyd ♥ Jeg har ønsket meg skoene og vesken så utrolig lenge, så jeg fant ut at jeg skulle unne meg litt ekstra nå. Jeg følte virkelig lykkerusen når jeg kunne gå ut av butikken å vite at disse var mine, ENDELIG ! Gjett hvem som gleder seg til å komme til Bangkok for å handle neste gang. Bangkok er virkelig en helt fantastisk by for shopping, og jeg anbefaler alle som ønsker seg mye utvalg til en grei penge å ta turen dit. 

 

10 kommentarer

10 thoughts on “My new..

  1. Er en så deilig følelse når man har ønsket seg noe lenge og endelig vet det er ditt når du går ut av butikken! digger vesken!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *